برای بمباران هیروشیما و ناکازاکی هم باید از آمریکا تشکر کنیم؟؟!!

انفجار اتمی در دوشهر هیروشیما و ناکازاکی را شاید بتوان یکی از بزرگترین جنایت های تاریخی آمریکا قلمداد کرد که به مرگ آنی قریب به ۲۰۰ هزار تن منجر شد. صدها هزار تن نیز طی سالهای پس از آن بر اثر تاثیرات آن فاجعه دچار بیماری های حاد گشتند.

برای بمباران هیروشیما و ناکازاکی هم باید از آمریکا تشکر کنیم؟؟!!

به گزارش سرویس سیاسی هشت دی، مجموعه سیاهه ی جنایات آمریکا از امروز به صورت پیوسته منتشر می شود. هرچند سیاه ی جنایات آمریکا آنقدر سنگین است که صدها کتاب و مقاله و یادداشت هم توان بازگویی آن را ندارد. اما لا یکلف الله نفسا الا وسعها:

 

http://islamtimes.org/images/userfiles/files/13920515000306_PhotoL.jpg

این تصاویر خندان و شاد را در بالا می بینید که… این چند نفر چیزی قریب به ۲۰۰ هزار نفر را کشته اند….
میپرسید چطور؟؟؟ اینها سربازان آمریکایی هستند که اولین بمب اتمی تاریخ را بر سر مردم بی دفاع در هیروشیما و ناکازاکی فرود آوردند و علاوه بر کشتن ۲۰۰ هزار نفر از آنها در آن زمان ، موجب ایجاد بیماری ها و نواقص ژنتیکی ای در مردم ژاپن شدند که تا کنون نیز ادامه دارد.

http://upload.iranvij.ir/images/ftpw1slp3vibtwlv5o6d.jpg

این گوشه ای از این کشتار وحشیانه است. تصور این واقعه نیز واقعا دردناک است. کدام احساسات انسانی توان پذیرش و قبول این را دارد که ده ها هزار انسان را در آن واحد به کام مرگ بکشاند.

http://www.humanrights-iran.ir/images/position24/2012/8/2012_8_7_7_57_48.jpg

کسانی که این عمل را توجیه می کنید آیا اگر جای این انسان هایی باشید که هنوز هم از انتقال سم های این بمب رنج می کشند باز هم زبان روشنفکر خود را از کام در می آوردید؟؟ تصویر پایین تنها یکی از قربانیان این فاجعه است که همچنان نیز ادامه دارد.

http://media.farsnews.com/Media/8909/ImageNews/890905/22_890905_L600.jpg
دردناک تر آن است که با تبحری که در کنترل و فریب افکار عمومی دارند این عمل خود را نه تنها توجیه کرده اند بلکه آن را مفید فایده و موجب رهایی از جنگ جهانی نیز می دانند. می خواستم در جواب این دروغ بزرگ تحلیل بنویسم اما چه نیاز است وقتی آب هست به دنبال تیمم با خاک باشیم ، حضرت آقا سال ۹۲ در دیدار فرماندهان بسیج پاسخ آن ها را به خوبی دادند:

http://www.nedayeenghelab.com/images/docs/000114/n00114204-b.jpg
«امریکایی ها می گویند اگر ۲۰۰ هزار نفر در حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی کشته نمی شدند جنگ جهانی دوم پایان نمی یافت و جامعه بشری باید ۲ میلیون کشته دیگر را تحمل می کرد بنابراین امریکا در حمله به ژاپن، در واقع به بشریت خدمت کرده است.
این دروغ عجیب و فریب کاری بزرگ در حالی تکرار می شود که براساس اسناد موجود چند ماه قبل از جنایت اتمی امریکا در ژاپن، هیتلر یعنی رکن اصلی جنگ جهانی دوم خودکشی کرده بود. موسولینی یعنی رکن دیگر جنگ جهانی نیز قبل از این حمله دستگیر شده بود و ژاپنی ها هم از دو ماه قبل برای تسلیم شدن اعلام آمادگی کرده بودند.
واقعیت آن است که امریکایی ها می خواستند سلاح جدیدشان یعنی بمب اتم را در یک میدان واقعی آزمایش کنند که این کار را با کشتار مردم بی گناه هیروشیما وناکازاکی انجام دادند اما اکنون در تبلیغات خود، به این جنایت لباس خدمت می پوشانند».

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه