واکسن فلج اطفال نداریم !!!؟

سری جدید واکسن های فلج اطفال را چندی بیش نیست که روانه شبکه های بهداشت و درمان شهرها داشته اند که با درجات ایمنی بالاتر برای کودکان تزریق گردد.

واکسن فلج اطفال نداریم !!!؟

به گزارش ۸دی به نقل از رضوان خبر، سری جدید واکسن های فلج اطفال را چندی بیش نیست که روانه شبکه های بهداشت و درمان شهرها داشته اند که با درجات ایمنی بالاتر برای کودکان تزریق گردد.

حال که از ابتدای مهرماه در شهرستان رضوانشهر نیز به اجرا گذاشته شده است شاهد کمبود این واکسن در شبکه بهداشت و درمان پره سر هستیم و در مراجعه خانواده ها و مادران دارای نوزادان ۴ ماهه به مرکز پره سر با پاسخ واکسن فلج اطفال نداریم و تا شنبه هفته آینده سر بزنید  روبرو میشوند.

این در صورتی است که خانم ایرانی مسئول بیماری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان می گوید ما هم در رضوانشهر و پره سر توضیع داشته ایم و خانم سلطانی مسئول شبکه شهری رضوانشهر با تایید این خبر از وجود این واکسن در شهر خبر میدهد.

حال اینکه اگر هم واکسن به صورت مساوی و یا به هر شیوه دیگر توضیع شده باشد و در بهترین شرایط یا مثبت ترین نگاه که در پره سر تمام شده باشد آیا نباید پس از اتمام واکسن دیگر درخواست اخذ واکسن از مرکز را داشته و همچنین نباید ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و یا کارشناسان مسئول مربوطه به صورت روزانه آمار موجودی و یا کمبود دارو و موارد مورد نیاز را برسی و پیگیری و رفع نمایند؟ و اینکه اگر هم به تعویق انداختن چند روزه تزریق این واکسن برای کودکان مشکل نداشته باشد اما ایجاد دقدقه  ای برای پدران و مادران نوزادان می نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه