۳ ماه آینده کارخانه کمپوست رودسر آمده تحویل موقت می شود/باید کارخانه را از بی پدر مادری در بیاوریم/تفکر بسیجی من ها را به ما تبدیل میکند

جلسه پسماند شهرستان با حصور معاون امور عمرانی استانداری گیلان ، مسئول امور پسماند استان گیلان ،معاون عمرانی فرماندار رودسر،شهردار و اعضای شورای شهر رودسر در محل اجلاس شورای این شهرستان برگزار شد.

۳ ماه آینده کارخانه کمپوست رودسر آمده تحویل موقت می شود/باید کارخانه را از بی پدر مادری در بیاوریم/تفکر بسیجی من ها را به ما تبدیل میکند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  رصدرودسر جلسه پسماند شهرستان با حصور معاون امور عمرانی استانداری گیلان ، مسئول  امور پسماند استان گیلان ،معاون عمرانی فرماندار رودسر،شهردار و اعضای شورای شهر رودسر در محل اجلاس شورای این شهرستان برگزار شد.

“محمد آقاجانزاده” اظهار کرد: در شرایط فعلی کارخانه کمپوست رودسر با دو مشکل عمده روبه رو است اول عملکرد نا درست  بایو فیلتر ها در راستایی بو زادیی و دوم انباشت شیرابه زباله که باعث الودگی زیست محیطی می شود که حل این مشکلات کارخانه را به مرحله تحویل موقت نزدیکتر می کند.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان افزود: به تجربه ثابت شده است قراردادهای شهرستانی در خوشبینانه ترین وضعیت کار به صورت راکت می ماند و به دلیل اهمیت بالای کارخانه کمپوست رودسر استانداری گیلان با تمام توان ورود کرده تا مشکلات این پروژه استانی حل شود که اگر راه اندازی کارخانه کمپوست رودسر بیش از این تاخیر به وجود آید تاثیر جبران نا پذیری در محیط زیست و صنعت گردشگری شهرستان خواهد گذاشت.

آقاجانزاده گفت:  کارخانه تراکتور سازی اراک و شهرداری رودسر از بدنه نظام هستند و باید با تعامل و همکاری مشکلات پیش روی این پروژه را  کارشناسی شده و نه برای برای رفع مسئولیت حل نماییم   تا کمترین نارضایتی در مردم شهرستان بوجود آید.

وی در ادامه تاکید کرد :بنده نزد مردم رودسر شرمنده ام ، جلسات زیادی در محل استانداری و فرمانداری شهرستان برای حل این مشکل انجام شده است  که  طبق قول داده شده شرکت تراتور سازی کارخانه کمپوست رودسر پس از ۳ ماه  آینده تحویل موقت انجام می شود.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان اضافه کرد:می توان با تفکر بسیجی همان از من به ما تبدیل شدن در اجرایی تمام پروژه ها الهام گرفته شود و با نیروی خرد جمعی مشکلات را رفع نماییم.

آقاجانزاده اظهار کرد: باید کوتاهی مسئولین بومی را هم نادیده نگرفت چون بسیاری از مشکلات کوچک هم می توانست با تدبیر و هرینه کم انجام شود که متاسفانه انجام نشد.

حاشیه: در اواخر جلسه پس صحبت یکی از اعضای شورای شهر آقاجانزاده ضمن عذر خواهی از ورود استانداری در حل مشکل با ناراحتی در حال خارج شدن از  جلسه بود که با میانجیگری شهردار رودسر از ترک جلسه صرف نظر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه