عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدیدی برای کاخ سفید در پی دارد

سردار جزایری با اشاره به اظهارات اخیر امریکایی‌ها پیرامون سوریه تأکید کرد: امریکا محدوده خط قرمز جبهه سوریه را می‌داند و هرگونه عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدید برای کاخ سفید در پی خواهد داشت.

عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدیدی برای کاخ سفید در پی دارد

به گزارش ۸دی نیوز، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به برخی اظهارنظرهای مقامات غربی مبنی بر استفاده از گزینه دخالت نظامی در سوریه اظهار داشت: جنگ تروریستی موجود در سوریه محصول طراحی و برنامه‌ریزی امریکا و ارتجاع منطقه علیه مقاومت است و با وجود جبهه وسیع دشمن، دولت و ملت سوریه ضمن مقاومت و مقابله با این تهاجم گسترده، پیروزی‌های خوبی نیز بدست آورده‌اند.

وی افزود: هم اکنون دولت و مردم سوریه در جنگ تحمیلی تروریستی استکبار و ارتجاع، دست برتر را دارند و پروپاگاندای رسانه‌ای غربی‌ها، ناشی از موفقیت‌های سوریه علیه دشمنانش است.

سردار جزایری تصریح کرد: هر یک از همدستان امریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ تروریستی علیه سوریه با مشکلاتی مواجه شده‌اند و کسانی که بر دامنه این آتش می‌افزایند از انتقام ملت‌ها در امان نخواهند بود.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به تحولات میدانی در عرصه رویارویی دولت و ملت سوریه با تروریست‌های تکفیری، سلفی و مورد حمایت غرب و ارتجاع عرب خاطر نشان کرد: اکنون مقاومت سوریه به حدی از بلوغ رسیده است که جبهه استکبار قادر به شکست دادن آن نیست.

این مقام مسئول نظامی تأکید کرد: امریکا محدوده خط قرمز جبهه سوریه را می‌داند و هرگونه عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدید برای کاخ سفید در پی خواهد داشت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه