برگزاری مسابقات کشتی گیله مردی در روستای چماچاه

به مناسبت یادواره شهدای چماچاه از روستاهای توابع رشت، مسابقات کشتی گیله مردی در دو بخش سبک وزن و سنگین وزن در این روستا حال برگزاری می باشد.

برگزاری مسابقات کشتی گیله مردی در روستای چماچاه

به گزارش سرویس ورزشی ۸دی، به مناسبت یادواره شهدای چماچاه از روستاهای توابع رشت ، مسابقات کشتی گیله مردی در دو بخش سبک وزن و سنگین وزن برگزار می گردد.

این مسابقات باهماهنگی و مدیریت آقایان محمدرضایاوری نژاد و جمشید لطیف نژاد هرشب و در در حضور چندصدنفر از مردم و طرفداران کشتی گیله مردی برگزار میشود.

همچنین به مدت ۳ هفته است که این مسابقات در مکان روبه روی مسجد موسی بن جعفر(ع) واقع در همان محل در حال برگزاری است و طبق اظهارات مسئولان برگزاری ، درآمد حاصل از مسابقات برای بازسازی مسجد موسی بن جعفر(ع) پایین محله و بالا محله چماچاه در نظر گرفته خواهد شد.

پهلوانان نامی دسته سنگین وزن:

پهلوان مهدی قبادی از رشت، امید جواهر دهی از مازندران ، مرتضی دوست نیا از امام زاده اسحاق شفت، امیر عاشور زاده از رشت، کیوان گلعلی پور از خمام و….

اسامی پهلوانان نامی در بخش سبک وزن:

پهلوان رسول سلطانی از مازندران، سید میلاد حسینی از پسیخان رشت، سبحان کفایتی از رشت، امیر دلجو از شفت، حسن قادری از لاکان و…

همچنین زمان برگزاری مسابقات از ۱۰ شب تا پاسی از شب بوده و پنجشنبه همین هفته با حضور پهلوانان و پیشکسوتانی مانند جمال تقی زاده و رجبعلی اسکندری که در این چندشب، گرما بخش مسابقات بوده اند و با معرفی اسامی برتر به پایان خواهد رسید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه