مرگ بر آمریکا آری یا خیر!

عرصه استکبارستیزی این ایام هم نوعی امتحان عمار گونه و وفادارانه به ولی زمان است که قطعا از امتحانات سخت آخرالزمان خواهد بود.

مرگ بر آمریکا آری یا خیر!

باتوجه به ایام حساس و مهم ۱۳ آبان و روز بزرگ استکبارستیزی که همانا امام خمینی(ره) فرمودند: “شعارمرگ بر آمریکا، خلاف اسلام نیست و تأسی به رسول خداست”(صحیفه نو ج۱۸ص۷۸)بدانیم که باید بیش از گذشته درجهت نشان دادن غیرت و شجاعت ایرانی اسلامی  بکوشیم تا دشمنان و خوش باوران بدانند که سازش هیچ نتیجه ای نخواهد داشت و ملت غیور و عزتمند ایران، دشمنی ها و خیانت های این استکبار جهانی را در ۶۰ سال اخیر به فراموشی نخواهد سپرد.

این حقیقتی است که هر روز عاشورا و هر فرد کربلایی دارد تا از ولی و امام و راه اسلام دفاع کند، به راستی که در ایام ولایت و غدیر بودیم و نزدیک محرم و عزای سالار شهیدان(ع)، اما کربلا و واقعه عاشورا، امتحانی بزرگ برای عهد بستگان با ولی در آن زمان بود و وای بر آنانی که ولی و امام خود را به مشتی گندم و سکه فروختند و حسین(ع) را تنها و بی یاور و مظلومانه با تمام امیدش به روی نیزه ها فرستادند.

عرصه استکبارستیزی این ایام هم نوعی امتحان عمار گونه و وفادارانه به ولی زمان است که قطعا از امتحانات سخت آخرالزمان خواهد بود.

آیا مواضع رهبر انقلاب در مقابل آمریکا و اسرائیل جنایتکار تغییر کرده؟! که عده ای چنین شتابزده و خواب آلود در طلب ارتباط با آمریکا له له می زنند و عهد با نظام و انقلاب را فراموش کرده اند؟!

آخرین موضع رهبری علیه آمریکا را فراموش کرده ایم:

“به آمریکایی ها بدبینم، به آنها هیچ اعتمادی نداریم، ما دولت ایالات متحده ی آمریکا را دولتی غیرقابل اعتماد، دولتی خود برتر بین، غیرمنطقی و عهدشکن و دولتی سخت در پنجه ی تصرف و اقتدار شبکه ی صهیونیسم بین الملل می دانیم.”(امام خامنه ای ۱۳/۷/۹۲)

طرفداران سازش با آمریکا سفر نیویورک را در بوق و کرنا می کردند و طوری صحبت می کردند که انگار فردا صبح روابط ایران با آمریکا برقرار و همه موانع و تحریم ها برطرف می شود!!

آیا این اقتدار و ایستادگی را از عاشورا آموخته ایم؟ این خوش باوران ساده اندیش دم از دوستی و صلح می زنند بدون اینکه چشمان خود را باز کنند و ببینند!

آیا گستاخی و توهین بزرگ وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا که ایرانیان را دروغکو و فریب کار خواند نمی بینند؟

آیا توهین ها و بی احترامی مسئولین آمریکایی که معتقدند نرمش ایرانیان از موضع ضعف بوده را نمی بینند؟

آیا صحبت های اوباما و خوش رقصی او در کنار نتانیاهو را نمی ینند؟ آیا عزت ایرانی این است که در مقابل گزافه گویی ها و زیاده خواهی ها و زورگویی ها، ساکت بنشیند؟!

آیا باز می خواهیم کاپیتولاسیونی دیگر اجرا کنند؟ مگر آمریکا و خوی شیطانی او عوض شده که سکوت کنیم و مرگ بر استکبار سر ندهیم؟!

ملت سرافراز و شهید پرور ایران باید بار دیگر اوج استکبار ستیزی و ظلم ستیزی خود را به گوش جهانیان و این جماعت  ساده اندیش و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برسانند.

هدف، کورکردن صداهای سازشی هست که از طرف غرب برای تضعیف قدرت ایران و اسلام به پا خواسته  اند تا قبح شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل جنایتکار را بشکنند و ازاین فلاکت و بدبختی که درجهان دچارش شده اند بیرون آیند.

عاشورای ما امروز است، بین عهد با ولی در غدیر و امتحانی بزرگ در عاشورا تا امام زمان و نائب برحقش را با صدای مرگ بر آمریکا تنها نگذاریم و همچنان پشتیبان ولایت فقیه و اسلام باشیم تا آسیبی به مملکت ما وارد نشود. و کوچکترین کاری که در صدد بزرگتر شدن این ندای مرگ بر استکبار و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا میتوان انجام داد، حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان است و باید ۱۳ آبان را به حماسه ای مانند ۹دی تبدیل کنیم و همه با هم ندای مرگ بر آمریکا که به معنی مرگ بر همه پلیدی ها و زشتی ها و ظلم و ستم هاست را سر دهیم.

نویسنده: محسن جعفری / کارشناس ارشد سیاسی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه