دستگیری ۲۳ توزیع کننده خرده پا و معتاد پرخطر در تالش+ عکس

فرمانده انتظامی شهرستان تالش گیلان از دستگیری ۲۳ توزیع کننده خرده پا و معتاد پرخطر در اجرای طرح یک روزه ارتقاء امنیت اجتماعی تالش خبر داد.

دستگیری ۲۳ توزیع کننده خرده پا و معتاد پرخطر در تالش+ عکس

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ”عباس اسماعیلی” فرمانده انتظامی شهرستان تالش استان گیلان بیان نمود: در راستای تداوم امنیت پایدار و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان مأموران انتظامی با شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی روز گذشته با تمام توان و به کارگیری کلیه نیروها به اجرا در آمد.

وی خاطر نشان کرد: اکیپ های عملیاتی پلیس این شهرستان در اجرای طرح، ۲۳ توزیع کننده خرده پا و معتاد پرخطر را دستگیر کرده و یک کیلو و ۷۶۶ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه همچنین در اجرای طرح ۳ خودرو با هماهنگی با مرجع قضایی توقیف و در جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری و تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس اطلاع تا نسبت به پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

IMAGE635187276833125000[1]

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه