گلایه کوثری از بروجردی و حقیقت پور/ رای اکثریت را بپذیرید!‬

عضو کمیسیون برجام گفت: سه نفر از این دوستان جلسه روز گذشته را ترک کردند و در این افتخار مشارکت نداشتند و خود را محروم کردند اما تعجب بنده از آقایان بروجردی و حقیقت پور است که تا آخرین لحظه در جلسه کمیسیون حاضر بودند و در تصویب گزارش نقش ایفا کردند و برخی از بندهای پیش نویس گزارش را تصحیح، حذف یا اضافه نمودند.

گلایه کوثری از بروجردی و حقیقت پور/ رای اکثریت را بپذیرید!‬

به گزارش ۸دی، به نقل ار جهان، محمد کوثری عضو کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: بیانیه ای که با امضای پنج نفر از اعضای کمیسیون برجام در رسانه ها منتشر شده و نسبت به گزارش پرافتخار و متقن کمیسیون اعتراض کرده کاری غیرمنطقی و غیراخلاقی است.

نماینده تهران گفت:هر جمعی ممکن است درباره امری اختلاف نظر داشته باشند و به هرحال بین خودشان رای گیری کرده و رای اکثریت مبنا قرار خواهد گرفت و تهیه گزارش کمیسیون برجام هم از این قاعده مستثنا نبوده است.

وی افزود: هر جمعی ممکن است درباره امری اختلاف نظر داشته باشند و به هرحال بعد از بحث بین خودشان رای گیری کرده و رای اکثریت مبنا قرار خواهد گرفت و تهیه گزارش کمیسیون برجام هم از این قاعده مستثنا نبوده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: سه نفر از این دوستان جلسه روز گذشته را ترک کردند و در این افتخار مشارکت نداشتند و خود را محروم کردند اما تعجب بنده از آقایان بروجردی و حقیقت پور است که تا آخرین لحظه در جلسه کمیسیون حاضر بودند و در تصویب گزارش نقش ایفا کردند و برخی از بندهای پیش نویس گزارش را تصحیح، حذف یا اضافه نمودند.

کوثری اضافه کرد: بنده خود در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خدمت آقای بروجردی به عنوان رئیس کمیسیون هستم و مواردی هست که برخی اعضا با نتیجه جلسه و مصوبات آن موافق نبوده اند ولی هیچ وقت به خود اجازه نمی دهند که نتیجه کار را زیر سوال ببرند. آیا این رفتار در مردم ایجاد ذهنیت رفتار دوگانه در زمان ریاست و غیر آن نمی کند؟

نماینده مردم تهران در پایان تاکید کرد: من نسبت به کار هر پنج نفر به ویژه همکاران خود در کمیسیون امنیت به شدت معترضم و اگر بنا باشد جزئیات جلسه کمیسیون با مردم مطرح شود قطعا به صلاح برخی دوستان ما نخواهد بود اما فعلا به رسم احترام ترجیح می دهم سوال خود را در اولین جلسه کمیسیون مطرح نمایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه