آل سعود به دنبال فرار از پاسخ گویی به کشورهای اسلامی میباشد/ همواره باید برخورد ما در این موارد قاطعانه باشد

تامینی گفت: همه ی ما نمایندگان در راستای خدمت به فرمایشات آقا هستیم و اگر قرار بر دادن هزینه ای باشد قطعا در این راه پرداخت میکنیم و همه دیدیم که بعد از فرمایشات آقا بود که سران رژیم سعودی از آن موضع قبلی خود برگشتند و احساس خطر نمودند و ظاهرا همکاری سعودی ها در این خصوص با ایران بیشتر شده است و پیشنهاد بنده این است که همواره باید برخورد ما در این موارد قاطعانه باشد.

آل سعود به دنبال فرار از پاسخ گویی به کشورهای اسلامی میباشد/ همواره باید برخورد ما در این موارد قاطعانه باشد

حسن تامینی نماینده مردم رشت در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به فاجعه منا گفت: متاسفانه رژیم آل سعود بعد از اعمال جنایات فراوان در یمن و کمک به تروریستهای تکفیری در عراق و سوریه، این بار با بی کفایتی خود در حادثه رمی جمرات و منا ، به دنبال فرافکنی و متهم نمودن دیگر کشورهای مسلمان، به خصوص ایران بوده است.

نماینده مردم رشت با تاکید بر اینکه این رفتارها زشت و خائنانه است گفت: آل سعود به دنبال فرار از پاسخ گویی به کشورهای اسلامی میباشد. البته هرچند به خاطروابستگی رسانه های دنیا به آمریکا، این رسانه ها سعی میکنند که موضوع را به شکل واقعی بازتاب ندهند، ولی دنیا همه ی این حوادث را مشاهده میکند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در این قضایا می بایست قاطعانه تر عمل بکنیم و احساس بنده این است که رهبرمعظم انقلاب با سخنان قاطع و به موقعشان دل همه ی داغداران و مردم ایران را شاد نمودند.

تامینی در پایان گفت: همه ی ما نمایندگان در راستای خدمت به فرمایشات آقا هستیم و اگر قرار بر دادن هزینه ای باشد قطعا در این راه پرداخت میکنیم و همه دیدیم که بعد از فرمایشات آقا بود که سران رژیم سعودی از آن موضع قبلی خود برگشتند و احساس خطر نمودند و ظاهرا همکاری سعودی ها در این خصوص با ایران بیشتر شده است و پیشنهاد بنده این است که همواره باید برخورد ما در این موارد قاطعانه باشد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه