اولویت پلیس اسلامی جلب رضایت مردم است

فرمانده انتظامی استان گیلان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گفت: اولویت پلیس اسلامی جلب رضایت مردم می باشد.

اولویت پلیس اسلامی جلب رضایت مردم  است

به گزارش ۸دی، مراسم صبحگاه مشترک پلیس گیلان یه مناسبت هفته ناجا با حضور استاندار، نمایندگان مجلس،رئیس کل دادگستری، دادستان کل استان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، فرمانده سپاه قدس، منطقه چهارم دریایی، بازرسی کل، اعضای شورای شهر رشت، خانواده شهداء، جانبازان و کارکنان انتظامی و… صبح روز جاری در ستاد انتظامی استان گیلان برگزار شد.

سردار”محمدرضا میرحیدری”فرمانده انتظامی استان گیلان در این مراسم، مقارن شدن هفته ناجا با عید ولایت را به فال نیک گرفته و گفت:باید پیروی از ولایت، سرلوحه کار ما بوده و در پیشبرد اهداف و اجرای ماموریت ها موفق تر عمل نماییم.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی جزئی از مردم و در خدمت مردم می باشد، افزود: اولویت پلیس اسلامی دفاع از حقوق جامعه اسلامی وجلب رضایت مردم است.

سردار میرحیدری با اعلام اینکه با همدلی و همزبانی شکل گرفته، استان گیلان از لحاظ امنیتی از شرایط مطلوبی در کشور برخوردار است، بیان داشت: از هفته ناجا سال گذشته تاکنون با جانفشانی همکاران انتظامی، سایر نیروهای مسلح شرایط امنیتی استان به نحوی که باعث امنیت وآرامش مردم شود، تامین شده و جرائم خشن کنترل شده که این از برکت خانواده شهداء و جانبازان است.

وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی (اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش)، اظهار داشت: تحقق اقتدار پلیس در سایه همدلی و همزبانی و تقویت تعامل برون سازمانی انجام خواهد شد.

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه مشارکت مردم در تامین امنیت سرمایه نیروی انتظامی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی برخورد با ناهنجاری و تامین حق و حقوق مردم را در ارکان وظایف خود قرار داده است.

میرحیدری در ادامه اقدامات شاخص پلیس استان در حوزه ترافیکی را تشریح نموده و بیان داشت: پلیس در حوزه ترافیکی با تعامل دستگاه های خدماتی در دفاع از حقوق شهروندان به توفیقات بسیار خوبی دست یافته به طوری که در ۵ سال گذشته با کاهش ۱۶ درصدی تلفات جانی حاصل از تصادفات درون و برون شهری مواجه بوده ایم.

سردار میرحیدری با بیان اینکه در جرایم مهمه با تعامل خوب دستگاه قضایی با کاهش ۴ درصدی در ۶ ماهه گذشته از سال مواجه بوده ایم، اظهار داشت: امنیت خوب استان با مشارکت مردم محقق شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه پلیس خادم مردم است، ابزار امیدواری نمود با تلاش پلیس امنیت مطلوبی در شان و منزلت مردم فراهم شود.

گفتنی است، اجرای حرکات رزمی، تجلیل از خانواده های شهداء،آزادگان،بازنشستگان و تجلیل از روحانیون نمونه ورژه نیروهای مسلح و… از دیگر برنامه های انجام شده در این مراسم بود.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه