پرواز قوی‌سپید روی موج خوشبختی/ داماش شهر باران در فکر انتقام

دو نماینده لیگ‌برتری فوتبال گیلان برای برگزاری آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر عصر امروز در برابر حریفانشان صف‌آرایی می‌کنند.

پرواز قوی‌سپید روی موج خوشبختی/ داماش شهر باران در فکر انتقام

ه گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، عصر امروز ملوان باید در انزلی به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز برود و داماش در کرمان مهمان مس این شهر است.

داماش شهر باران در فکر انتقام

داماش پس از کسب یک برد شیرین در برابر نایب قهرمان سابق آسیا، حالا با یک روحیه خوب به مصاف مسی می‌رود که تاکنون در لیگ برتر به داماش نباخته است.

این دو تیم در لیگ‌برتر هشت بار مقابل هم بازی کرده‌اند که نتیجه اش چهار بار برد تیم کرمانی و چهار بار تساوی است.

سال گذشته مسی‌ها توانستند در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه مشابه یک بر صفر حریف شمالی خود را شکست دهند.

امسال برای داماش بهترین موقعیت است تا با توجه به جایگاه جدولی دو تیم و همچنین آمادگی مطلوب تیمی بتوانند انتقام نتایج گذشته  را از مس بگیرد.

داماش با ۱۷ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و مس با هشت امتیاز در پله آخر جدول لیگ برتر جا خوش کرده است.

البته داماش در برابر مس همه بازیکنانش را در اختیار ندارد، چرا که ابوافضل حاجی زاده به دلیل سه‌کارته شدن و محمد آبشک و رضا کاردوست به دلیل مصدومیت در این بازی غایب هستند.

یکی از خصوصیات تیم‌های انتهای جدول بازی های انتحاری آنها است و پس از اردویی که مسی‌ها در کرج برگزار کردند، شاگردان مظلومی در بازی برابر با استقلال، دست به کار بزرگی زدند و توانستند در آزادی از استقلال یک امتیاز بگیرند و اگر پنالتی مس را رحمتی مهار نمی‌کرد حتی شاید می توانستند برنده بازی باشند.

به گزارش ۸دی نیوز، پس از آخرین هفته فصل گذشته لیگ که مسی‌ها توانسته بودند در برابر صبا با یک گل به برتری برسند و در ۱۴ هفته از لیگ نتوانسته‌اند طعم پیروزی را بچشند و تنها خط تیره جدول لیگ از آن کرمانی‌هاست.

پرواز قوی‌سپید روی موج خوشبختی

قوهای سپید پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با انواع مشکلات و ناملایمات گویا به ساحل آرامش رسیده اند.

آنها پس از هفته‌ها نتیجه نگرفتن در خانه و خارج از خانه، حالا با دو برد پی در پی در لیگ و یک برد شیرین در جام حذفی چشم‌ها را به خود خیره کرده اند.

آخرین برد ملوان در لیگ برتر در اصفهان و در برابر سپاهان بوده است و حالا خیال اسکوچیچ از بابت اولتیماتوم شش امتیاز از چهار بازی درودگر راحت شده و حداقل مطمئن است که تا شروع نیم فصل دوم همچنان سکان هدایت ملوان را در دست دارد.

ملوانان روی گلزنی‌های جلال رافخایی و بازی‌های قابل قبول سهیل رحمانی، مهدی دغاغله و فشنگجی امیدوار هستند تا در انزلی بتوانند در برابر فجر از یک بازی شش امتیازی دست پر بیرون بیایند، چرا که ملوانی ها با ۱۵امتیاز در سکوی دوازدهم قرار دارند و شاگردان سرهنگ یاوری هم با ۱۳امتیاز در مکان چهاردهم ایستاده‌اند و پیروزی هر کدام می‌تواند تیم مقابل را از قرارگیری در یک رتبه آبرومند در نیم فصل حسابی ناامید سازد.

پس از بازگشت یاوری به شیراز هنوز فجر نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند و از پنج بازی تنها هفت امتیاز دستاورد یاوری برای کاکوها است.

فجری‌ها که با کناره‌گیری از جام حذفی در تلاش هستند، تمام تمرکز خود را معطوف لیگ برتر کنند، در برابر ملوان به تساوی هم راضی هستند.

هر چند که نباید از ضد حمله‌های جوان‌ان فجری غافل بود و یاوری برای کسب نتیجه در انزلی بیش از هر کسی روی جابر انصاری و قزل‌گچلی حساب باز کرده است و البته تقابل محمد حیدری با تیم سابق خود از زیبایی‌های دیدار انزلی است./ تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه