مظلوم کشی های ادامه دار آمریکا در افغانستان و پاکستان

هنگامی که این اتفاق به وقوع پیوست، داخل ساختمان حدود ۸۰ پرسنل محلی و بین المللی در حال امداد رسانی به ۱۰۵ بیمار و زخمی بودند!

مظلوم کشی های ادامه دار آمریکا در افغانستان و پاکستان

به گزارش سرویس بین الملل ۸دی به نقل روزنامه های گاردین و راشاتودی، یک بیمارستان در شهر کندز افغانستان طی حملات هوایی تقریبا ویران شد. در این حادثه حداقل ۳ پزشک بدون مرز کشته شدند. ناتو اذعان کرده است که این حملات امکان دارد که ناخواسته توسط آمریکا اتفاق افتاده باشد!!!

پایگاه خبری راشا تودی گفت: شب گذشته ساعت ۲:۱۵ دقیقه نیروی هوایی آمریکا یک حمله نظامی در منطقه کندز انجام داد.. در این خصوص سرهنگ برایان تریبوس، سخنگوی ائتلاف ناتو گفت: احتمالا این حمله هوایی آثار مخربی در اطراف بیمارستان به بار آورده است و تحت بررسی است.

1761

در گزارش گاردین آمده است که «یکی از پزشکان در این خصوص گفته است: حمله صورت گرفته ما را بهت زده کرد. تعدادی از پزشکان و بیماران جان باختند و صدمات زیادی به بیمارستان وارد شد. تاکنون خبر مرگ ۳ نفر از پزشکان بدون مرز این بیمارستان تایید شده است.»

هنگامی که این اتفاق به وقوع پیوست، داخل ساختمان حدود ۸۰ پرسنل محلی و بین المللی در حال امداد رسانی به ۱۰۵ بیمار و زخمی بودند!

560f6563c46188b53c8b45e6

دکتر ادیل اکبر پزشک سازمان ملل که در زمان وقوع حادثه در بیمارستان حضور داشت گفت: «اتاق عمل و قسمت اورژانس و برخی دیگر از بخش های بیمارستان کاملا نابود شدند.

ایندیپندنت تعداد مجروحین این حادثه را ۱۹ نفر اعلام کرد که وضع جسمانی آنها خیلی وخیم گزارش شده است.»

متاسفانه بیش از ده سال است که نیروهای آمریکایی در افغانستان و پاکستان به بهانه ی حضور تروریستهای طالبان و القاعده به کشتار گاه و بیگاه مردم بی گناه این دو کشور اقدام مینماید و پهبادهای آمریکایی به صورت شبانه روزی از مناطق مختلف این دو کشور در حال تصویربرداری است و با اینکه حدود چندین سال است مستقیم و غیرمستقیم در این کشورها حضور دارد ولی نتوانسته است تروریسم را در این مناطق از بین ببرد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه