آمریکا از مشت محکم و شعار مرگ برآمریکای یک دانش‌آموز هراس دارد

می گویند گرانی است همین طور هم است من وسایل مدرسه ام را گران تر از سال قبل خریدم ولی این دلیل نمی شود از عقیده و تفکرم که به خاطرش خون دادیم و شهید دادیم، بگذریم.

آمریکا از مشت محکم و شعار مرگ برآمریکای یک دانش‌آموز هراس دارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، تقارن راهپیمایی ۱۳ آبان و فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا اعبدالله الحسین(ع)، یک تلنگر است تا باردیگر لشگر حق و باطل را تشخیص دهیم و این امر بدون بصیرت ممکن نیست.

همراهی با دانش آموزان در سفر راهیان نور، دانش آموزانی که نصل سوم و چهارم جامعه ما هستند فرصتی بود تا در جمع آنان قرار بگیریم و تنها یک سئوال از آنها بپرسیم و آن اینکه چرا باید شعار مرگ برآمریکا سر دهیم.

پاسخ های متفاوتی از این دانش آموزان شنیدیم که ماحصلش را در ادامه خواهید خواند:

IMG_3580

محمدرضا دانش آموزی از رودبار می گوید: دانش آموزانی مثل ما شعارهای انقلابی و مرگ بر آمریکا سردادند تا انقلاب به پیروزی رسید حال این وظیفه بردوش ماست که ادامه دهنده راه آنان باشیم.

حسین دانش آموزی از خمام است، وی با بیان اینکه دشمن دشمن است و دشمنی اش هیچگاه به اتمام نمی رسد می گوید: کشتار هم سن و سال های ما در عراق، فلسطین، سوریه و… سند جنایت آمریکایی هاست.

وی ادامه می دهد: حضور دانش آموزانی که انقلاب و جنگ را نه دیده اند و نه لمس کرده اند در راهپیمایی ۱۳ آبان و شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل پاسخ و تودهنی محکم به دشمنان داخل و خارج است.

علیرضا دانش آموز به خبرنگار ما اینگونه پاسخ می دهد: در سردادن شعار مرگ برآمریکا نباید تردید داشت. همین حضور ما در مناطق عملیاتی را ببینید وقتی دشمن این تصاویر را می بیند تنش به خود می لرزد که چرا فرهنگی که شهدای از آن دم زدن در جوانان مثل ما کم رنگ نشده است.

وی ادامه داد: همه ما باید در صحنه باشیم چه من و دوستان دانش آموزم چه کسانی که مسئول هستند نباید کاری کنیم درخت تنومند انقلاب تضعیف شود.

  • همه ما باید در صحنه باشیم چه من و دوستان دانش آموزم

حسین یکی از دانش آموزان کمی متفاوت به خبرنگار ما پاسخ می دهد و می گوید: سخنان امام در گذشته و فرمایشات مقام معظم رهبری برای همه ما یک شمع راه است ولی عده ای این نور را نمی بینند و به دنبال چراغ سبز و قرمز غربی ها هستند.

وی می افزاید: می گویند گرانی است همین طور هم است من وسایل مدرسه ام را گران تر از سال قبل خریدم ولی این دلیل نمی شود از عقیده و تفکرم که به خاطرش خون دادیم و شهید دادیم بگذریم. پس باید در ۱۳ آبان که چشم ها روبه دانش آموزان است مشت محکم دیگری به دهان آمریکایی ها بزنیم. گرانی که گفتم رو هم خودمان در آن موثریم نه تحریم و رابطه با غرب.

محمد دانش آموزی از رستم آباد است، می گوید: از کلاس اول ابتدایی تا الان مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل و چند شعار دیگر سر داده ایم و امسال هم همین کار را خواهیم کرد، جایگاه کشور را نباید آسان از دست بدهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه