برخورد شدید با عربستان در برنامه بود/ اگر عربستان در برابر فرمایشات حضرت آقا، تغییر رفتار نمی‌داد، رفتارش را تغییر می‌دادیم

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر عربستان در برابر فرمایشات حضرت آقا، تغییر رفتار نمی‌داد، رفتارش را تغییر می‌دادیم گفت: برخورد شدید با عربستان در برنامه بود.

برخورد شدید با عربستان در برنامه بود/ اگر عربستان در برابر فرمایشات حضرت آقا، تغییر رفتار نمی‌داد، رفتارش را تغییر می‌دادیم

به گزارش ۸دی،  سردار محمد عبدالله‌پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آستان‌خبر، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی رحمه‌الله نوشهر و بیان اینکه بیانات حضرت آقا نشان داد که نباید در مقابل ظالم کرنش کرد اظهار داشت: دشمن خواهان تسلیم شدن انقلاب اسلامی ایران است و باید بدانیم که عقب‌نشینی در برابر دشمن مفهومی نخواهد داشت.

وی به برخی از اقدامات ناجوانمردانه آن‌ها در برابر رفتار اعتمادسازی ایران اشاره کرد و گفت: تسلیم شدن در برابر دشمن از هزار بار ذلت بدتر است و باید در برابر دشمن از موضع محکم صحبت کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه تهدید رهبر معظم انقلاب اسلامی کاملاً جدی بود بیان کرد: اگر عربستان در برابر فرمایشات حضرت آقا، تغییر رفتار نمی‌داد، رفتارش را تغییر می‌دادیم و برخورد شدید با عربستان در برنامه بود و خود دولتمردان عربستان واقف به این امر بودند.

عبدالله‌پور بابیان اینکه دیپلماسی ذلیلانه همراه با خواهش و منت و واسطه گرفتن دیگران در شأن ملت و قاموس انقلاب ما نیست اظهار کرد: هفت روز جنازه شهیدان ما در عربستان جایی نگه داشتند که ما حتی از آن‌ها خبر نداشتیم و اجازه بازگشت را نمی‌دادند و بدترین تحقیرها را نسبت به ملت ما انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه با صحبت، گفتگو و واسطه‌گری نمی‌توان مشکلات را حل کرد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته در بیاناتشان فرمودند که بدون قدرت نمی‌شود در این دنیا زندگی کرد و خوشبختانه در کشور ما تمامی مؤلفه‌های قدرت ازجمله ملت آماده و باهوش، رهبر شجاع، نیروهای مسلح و منابع فراوانِ پای‌کار موجود است ولی باید از مسئولین پرسید که چرا نگاهشان به سمت بیگانگان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه برای حفظ شأن حجاجی که به این مظلومانه به شهادت رسیدند مسئولین می‌بایست بیش از این همت می‌کردند افزود: باید عزت حجاج حفظ می‌شد و برای تسلی خاطر خانوادهایشان اقدامات مؤثرتری صورت می‌گرفت تا شاهد کاهش آلام این خانوداه‌ها و نتیجه‌گیری سریع‌تر این موضوع می‌شدیم.

وی بابیان اینکه مجلس در برابر کوتاهی‌هایی که خصوصاً وزارت امور خارجه کرده باید از وزیر خارجه سؤال کند اظهار کرد: اقدامات وزارت خارجه خیلی سبک و ابتر بود و می‌بایست از وزیر خارجه و پادشاه عربستان پاسخ لازم را دریافت می‌کردیم و برای ما قابل‌قبول نیست که آن‌ها نسبت به درخواست ما جوابی ندهند و باید جدیت بیشتری دنبال می‌شد که امیدواریم دولت جدیت بیشتری از خود به خرج دهد.

عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه خون شهدای منا گریبان آل سعود را خواهد گرفت افزود: یقیناً مردم برای تشییع شهدا که مجاهدین راه خدا و بندگان خاص او بودند که از دنیا رفتند سنگ تمام خواهند گذاشت و تشییع باشکوهی برگزار خواهند کرد و پیام دندان‌شکنی برای دشمنان خواهند فرستاد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری مراسم برای شهدای منا بیان کرد: به‌محض تعیین زمان بازگشت شهدای منا برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم تشییع باشکوه در رشت انجام می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسن
زنده باد سردار
علی
دوووستت دارم ماهم هستیم که بریم عربستان با کلاچ
زینب در پاسخ به علی
آقای علی ما با پای پیاده میریم و شاه عربستانو میکشیم پایین
لیلا
ما بانوان زهرایی امت حزب الله آماده مقابله با عربستان هستیم
ناشناس
سردار حمایتت میکنیم ولی چون نمی توان مکه ومدینه را زد کشتی های نفت عربستان وخط لوله ان را می زنیم ودر خلیج فارس با ناوهای امریکایی وانگلیسی وفرانسوی که نفتکش های عربستان بی مایه را اسکورت می کنند درگیر می شویم . تا رفع فتنه اماده جهاد هستیم لعنت برخاندان ال سعود
حاج رضا خوشدل
مرگ بر ال سعود
در حاشیه