کوچکترین کوتاهی در برگزاری انتخابات خیانت به امام و آرمان‌های امام راحل است

فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: کوچکترین کوتاهی در برگزاری انتخابات خیانت به امام و آرمان‌های امام راحل است.

کوچکترین کوتاهی در برگزاری انتخابات خیانت به امام و آرمان‌های امام راحل است

به گزارش ۸دی به نقل از آستان‌خبر، حسین اسماعیلیان بابیان اینکه انتخابات ماحصل تصمیم قانون برای شراکت مردم سرنوشتشان است اظهار کرد: قانون در کشور ما به‌گونه‌ای تنظیم‌شده است تا کسی به دنبال تخلف نرود.

وی برخی از حضور کاندیدای احتمالی در برخی برنامه‌های عمومی شهرستان را در راستای شور انتخاباتی دانست و گفت: کوچک‌ترین کوتاهی در برگزاری انتخابات خیانت به امام و آرمان‌های امام راحل است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با تأکید بر پیشگیری از تخلفات انتخاباتی بیان کرد: طبق قانون هدف ما دعوت برای حضور پرشور مردم و صیانت از آرای مردم است.

اسماعیلیان بابیان اینکه باید کاندیداهای احتمالی را رصد کنیم و مستندسازی انجام دهیم تا کمترین کوتاهی در امر انتخابات انجام نداده باشیم یادآور شد :سیاست دولت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی با هرگونه سلایق سیاسی است و ما نیز بر اساس قانون ، انتخابات را به‌پیش خواهیم برد.

IMG_1441

هیچکس نباید با نادیده گرفتن قانون حاکمیت نظام را زیر سوال ببرد

رئیس دادگستری آستانه‌اشرفیه با اشاره به برگزاری انتخابات آینده تصریح کرد: دادگستری شهرستان هیچ نگاهی برای ورود اجرایی به انتخابات ندارد و بر اساس قانون رسالت تشکیلات قضایی پیشگیری از جرایم انتخاباتی است.

محمدباقر بدوی با بیان اینکه شفافیت، رقابتی بودن، عدم تبعیض از مهمترین اصولی است که در برگزاری انتخابات کشور اسلامی ما مورد توجه قرار دارد اظهار کرد: تشکیلات قضایی در کنار ستاد انتخابات است و مجریان و ناظران انتخابات باید از هرگونه جانبداری از نامزدهای احتمالی پرهیز کنند.

رئیس دادگستری آستانه اشرفیه با بیان اینکه هیچکس نباید با نادیده گرفتن قانون حاکمیت نظام را زیر سوال ببرد، افزود: قانون برای تمامی افرادی که در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند وظایفی را مشخص کرده و همگی باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم.

IMG_1451

ولایت بدون حضور مردم معنا ندارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره با دو چالش داخلی و خارجی مواجه بوده است اظهار کرد: پس از گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامی ایران مردم انتظار پویایی و کارآمدی نظام رادارند و چشم بسیاری از مظلومان عالم به اقتدار جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان الگوی خود در تمامی سطوح است.

علی راشد با اشاره به اینکه بسیاری از کارشناسان اذعان به کارآمدی حکومت و نظام دینی دارند بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی رژیم صهیونیستی احساس خطر کرده و از طرق مختلف ازجمله داعش، ترویج عرفان‌های کاذب و منافقین قصد شکسته شدن هیمنه نظام اسلامی را دارد.

وی با اذعان به اینکه تهدیدهای دشمنان به برکت خون شهدا همواره خنثی‌شده است تأکید کرد: اگر امریکا قصد تجاوز به کشوری داشته باشد بدون اعلام قبلی به آن حمله می‌کند و یقین بدانید که جرئت چنین کاری را نسبت ایران ندارد و ایران اسلامی در عین اقتدار هرگونه تعارضی را با اقدامی کوبنده پاسخ می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستانه‌اشرفیه با تأکید بر فراهم کردن تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی اظهار کرد: همه موظف هستیم که برای حضور حداکثری با اطمینان مردم و صیانت کامل از آرائشان تمام تلاشمان را بکار بگیریم.

راشد با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مردم را به حضور حداکثری در انتخاب و برگزاری آن در موعد مقرر سفارش کرده‌اند و باید گفت که ولایت بدون حضور مردم معنا ندارد که اگر این‌گونه بود حضرت علی (ع) ۲۵ سال خانه‌نشین نمی‌شد.

وی در پایان پیشنهادی مبنی بر تشکیل کمیته مشترک انتخابات در سه بخش امنیتی، قضایی و فضای مجازی به ریاست فرماندار آستانه‌اشرفیه ارائه داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز در این نشست گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای رصد تحرکات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی را دارد.

منوچهر محبوبی افزود: دعوت از کاندیداهای انتخاباتی پیش از برگزاری انتخابات کمک شایانی در رفع احتمالی مشکل ترافیکی یا نظم عمومی در حین انتخابات دارد.

IMG_1439

جانشین ناحیه سپاه آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه یکی از عرصه‌های بزرگ پیش روی نظام را ماراتن انتخابات دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تأکید بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر دارند که این نشان از جایگاه و اهمیت برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن را دارد.

حسن فیضیان افزود: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تعامل خوبی در شهرستان دارند.

در جلسه امروز پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آستانه‌اشرفیه تحت عنوان پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی فرمانداری این شهرستان علاوه بر فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی، اداره ثبت و احوال، کارشناسان فرمانداری و خبرنگاران شهرستان حضور داشتند.

هفتم اسفند ماه امسال به عنوان روز انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان تعیین شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه