مخالفت ندیمی با اصلاح قسمتی از قانون تجارت/ تامینی: خانم ابتکار استعفا دهد

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی موارد زیادی مورد بررسی قرار گرفت که در این میان نمایندگان استان گیلان هم حضور فعالی داشتند.

مخالفت ندیمی با اصلاح قسمتی از قانون تجارت/ تامینی: خانم ابتکار استعفا دهد

به گزارش سرویس پارلمانی ۸دی، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۸ مهر) مجلس شورای اسلامی موارد زیادی مورد بررسی قرار گرفت که در این میان نمایندگان استان گیلان هم حضور فعالی داشتند.

مخالفت ندیمی با اصلاح قسمتی از قانون تجارت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاحیه ماده ۲۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت مخالفت کردند که در این خصوص ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس نیز به عنوان مخالف گفت: در این طرح قرار نیست اتفاق خاصی رخ دهد و مردم فکر نکنند مجلس در حال انقلاب است. عددی بوده و الان طرح تعدیل آن مطرح است. در مورد شرکت های خصولتی هم ما باید موضوع را تعریف کنیم، نحوه واگذاری ها را اصلاح کنیم.
ندیمی تصریح کرد: اما به جای آنکه این مساله را اصلاح کنیم می خواهیم عدد را پایین بیاوریم. این نوع ورود به موضوع باعث انگیزه کشی می شود و هر چند این طرح جذابیت ظاهری دارد، تغییر عظیمی ایجاد نمی کند.

تامینی: خانم ابتکار استعفا دهد

حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری شفاهی با اشاره به بی توجهی به آلودگی‌های زیست محیطی استان گیلان گفت: پیشنهاد بنده این است که خانم ابتکار از ریاست سازمان محیط‌زیست استعفا دهد زیرا بارها به ایشان تذکر داده‌ایم و هیچ توجهی نکرده‌اند؛ درحالیکه شرایط سختی در بحث آلودگی‌های زیست‌میحطی در استان گیلان حاکم است.

وی افزود:به زودی شاهد بحران زباله سراوان در استان گیلان خواهیم بود و قطعاً این وضعیت به حد انفجار خواهد رسید.

وی در خطاب به دولت تاکید کرد: بودجه‌هایی که قولش را داده بودید باید اختصاص می‌یافت؛ چرا باید منطقه‌ای که در اثر سیل آسیب دیده، مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گیرد.

تامینی در پایان نطق خود در مورد موضوع حج و آل سعود گفت: از آقای روحانی به خاطر اظهارنظرهای مناسب در سازمان ملل درخصوص دولت عربستان تشکر می‌کنم؛ مردم و خانواده ها نگران کوتاهی‌های صورت گرفته در این ماجرا هستند که باید در این‌خصوص کار عملی مناسب صورت گیرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه