شما که علی القاعده رزمنده عرصه دیپلماسی هستید چرا از شعار مرگ بر آمریکا روحیه نمی گیرد؟

زمان جنگ مردم هر روز شعار مرگ بر صدام می دادند و دیوارهای شهر و روستا پر بود از شعار مرگ بر صدام تا رزمندگان روحیه بگیرند. شما که علی القاعده رزمنده عرصه دیپلماسی هستید چرا از شعار مرگ بر آمریکا روحیه نمی گیرد؟

شما که علی القاعده رزمنده عرصه دیپلماسی هستید چرا از شعار مرگ بر آمریکا روحیه نمی گیرد؟

به گزارش سرویس وبلاگستان ۸دی، بیان در آخرین بروزرسانی خود نوشت:

سید عباس عراقچی در برنامه گفتگوی ویژه خبری پنج شنبه شب شبکه دوم سیما، گفت:”….. ما از نظرهای مخالف و انتقادها استفاده می کنیم و احترام می گذاریم و از همه هم تشکر می کنیم،‌ البته اینجا جبهه سخت و پیچیده ای است که نیاز به اجماع ملی دارد.

عراقچی تصریح کرد: آنچه به ما در نبرد دیپلماسی کمک می کند، پشتوانه عظیم مردمی است که بروز و ظهورش انتخابات اخیر بود از این رو تا وقتی این انرژی وجود دارد،‌من هیچ نگرانی ندارم ولی نگرانی آنجا خواهد بود که اختلاف دیدگاه ها به تشتت بیانجامد.

وی گفت: زمانی که رزمندگان ما در جبهه نبرد حضور داشتند تمام کشور برای روحیه دادن به آنها بسیج می شدند و هیچ کسی در خیابانها پوستر نصب نمی‌کرد تا آنها را جور دیگر خطاب کنند، انتقادها هم نباید از مرزهایی خارج شود……”به نقل از: مهر

و چند نکته ای که دراین قیاس محل تامّل است:

این سخن مضمونی را درخود پنهان دارد که مقایسه دیپلمات های فعال عرصه مذاکره با رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را به ذهن متبادر می سازد و البته باید اینگونه هم باشد. امیدواریم این قیاس و تشبیه درست باشد. و احتمالا بخشی از سخنان وی ناظر به برخی تبلیغات مردمی ضد امریکائی است و نصب بیلبوردهایی با عنوان صداقت امریکایی نماد آن است که متاسفانه دولت تحمل دیدنش را نداشت.

429697_162

آقای عراقچی! بیلبوردهای صداقت امریکایی صداقت امریکا را زیر سئوال برده نه دولت را! مگر آنکه خدای ناکرده….!!!!

ضمنا زمان جنگ مردم هر روز شعار مرگ بر صدام می دادند و دیوارهای شهر و روستا پر بود از شعار مرگ بر صدام تا رزمندگان روحیه بگیرند. شما که علی القاعده رزمنده عرصه دیپلماسی هستید چرا از شعار مرگ بر آمریکا روحیه نمی گیرد؟

هیچ آدم منطقی و دلسوزی دولت جمهوری اسلامی را “جور دیگر” خطاب نکرده اما امریکا را چرا؟! امریکا را غیر مطمئن، عهدشکن، شیطان بزرگ و… می دانیم.

چرا برخی ها از زیر سئوال بردن صداقت آمریکایی ها دلخورند؟!!

امیدواریم حضور پرشوری که مردم در راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان امسال خواهند داشت و به نظر می رسد پرشور تر از همیشه نیز باشد مصداق “خطاب جور دیگر” برای رزمندگان! دیپلمات و مصداق تشتت به حساب نیاید.

پیکان و هجمه ملت انقلابی ایران به سمت دشمنش، آمریکاست! کسی خود را در این مسیر قرار ندهد تا خدای ناکرده مورد هدف قرار نگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه