شدت توطئه اسرائیل در فلسطین پشت لنز دوربین های متمرکز به حادثه منا/ تصاویر

حادثه ای منا تمامی دوربینهای خبری را از فلسطین اشغالی به سمت عربستان چرخاند که در میان توجهات بسیار به این قضیه تاسف بار، رژیم صهیونیستی به مانند سنت همیشگی و ننگین خود تحرکات نظامی و درگیری ها را بیشتر کرده است.

شدت توطئه اسرائیل در فلسطین پشت لنز دوربین های متمرکز به حادثه منا/ تصاویر

به گزارش ۸دی، این روزها تمامی و بیشترین اخبار رسانه ی ملی و تیتر روزنامه ها و پایگاه های خبری در فضاهای مجازی متمرکز به فاجعه انسانی در منا است به طوریکه تمامی فضاها و یا باکسهای خبری به ارائه آمار جدید کشته شدگان ایرانی و غیر ایرانی در حادثه منا می پردازند و یا آخرین عکسها و فیلمهای منتشر شده در این خصوص را پخش می کنند.

حادثه ای بسیار دردناک که تمام جهان اسلام را به سوگ عظیمی فرو برد و تمامی دوربینهای خبری را از حوادث بیت المقدس و فلسطین اشغالی به سمت فاجعه منا در عربستان منحرف نمود که در میان توجهات بسیار به این قضیه تاسف بار، رژیم صهیونیستی به مانند سنت همیشگی و ننگین خود، از این فرصت استفاده کرده و تحرکات نظامی ، درگیری ها، فرو ریختن دیوار بیت المقدس به یکباره و همزمان با حادثه منا بیشتر شده و با خیالی آسوده تر به اهداف اشغالی و تخریب مسجدالاقصی می پردازد، که در میان خبرگزاری های داخلی و خارجی اخبار کمتری را راجع به این قضایا شاهد هستیم.

02 04

دیروز نیز وزارت خارجه فلسطین طی یک خبری اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی قدس را تبدیل به یک زندان کرده است و عبور و مرور ها به شدت ممنوع و درگیری ها افزایش یافته و خواهان کمک بیشتری از سوی جهان اسلام است.

03

همچنین دیروز بعضی خبرگزاری های خارجی خبری را منتشر کردند تحت این عنوان که  نظامیان اسرائیلی به چندین خبرنگار فرانسوی که مشغول تهیه خبر و عکسبرداری از قدس بودند حمله کرده و حتی دوربین های آنان را نیز شکسته، که این اقدام می تواند سند خوبی به نیات ضدبشری این رژیم در انعکاس اخبار باشد.

Capture

مسئله فلسطین که به قول امام خمینی(ره)  و مقام معظم رهبری، مهمترین مسئله جهان اسلام است؛ این روزها متاسفانه شاهد بی مهری های پوشش خبری قرار گرفته است و به شدت از اخبار فلسطین کاسته شده است ؛ شاید این قضیه و همزمانی این دو مسئله به طور اتفاقی و غیر عمد باشد اما با نگاهی به تاریخ و بررسی روند سیاسی مقامات در عربستان و رژیم اشغالگر قدس، به سوالات چالش برانگیزی در این زمینه خواهیم رسید.

مسلما واضح است که هر فتنه ای که بر علیه مسلمانان و مردم جهان برپا میشود، تحت مدیریت شیطان رانده شده از درگاه خداوند است و از آنجایی که شیطان به طور مستقیم نمی تواند در امور جهان مداخله کند پس از طریق وسوسه و برنامه ریزی توسط نیروهای خود که همان امریکا، انگلیس و اسرائیل است صورت می گیرد و در هیچ کجای تاریخ جهان موردی را بر علیه مسلمانان پیدا نمی کنیم که با توطئه های مستقیم و غیر مستقیم این مقامات صورت گرفته باشد.

مسئله فلسطین، نقطه استراتژیک اورشلیم و مسجدالاقصی از دیدگاه های آخرالزمانی و تخریب آن مکان و ساختن یک بنایی تازه که از عقیده کابالیست ها و شیطان پرستان و فراماسون ها می باشد؛ و مقوله ای است که در اینجا قابل بحث نیست و فقط به حسب گذری به تاریخ و به طور کد وار بسنده می کنیم.

حال فقط با یک نگاه گذرا به تاریخ فاجعه ها و جنگ ها در این منطقه خیلی از مسائل روشن می شود.

در المپیک و جام های جهانی این اتفاقات به وفور دیده شده است :

–  سال ۱۹۴۸، تقارن المپیک ۱۹۴۸ با اعلام موجودیت اسرائیل

–  تراژدی صبرا و شتیلا تقارن جام جهانی فوتبال ۱۹۸۲ با حمله رژیم صهیونیستی به لبنان

–   تقارن جام ملت های اروپا۱۹۹۲ با نسل‌کشی سِربْرِنیتسا

–  تقارن جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ با جنگ ۳۳ رژیم صهیونیستی علیه لبنان

–  تقارن المپیک تابستانی ۲۰۰۸ با جنگ دوباره اسرائیل و غزه

–   تقارن جام جهانی ۲۰۱۰ با محاصره غزه و حمله به کاروان آزادی

–   تقارن المپیک ۲۰۱۲ با جنگ داخلی سوریه و کشتار مسلمانان میانمار

– و در نهایت تقارن جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با کشتار شیعیان در عراق و حمله رژیم اشغالگر قدس به مردم غزه

همانطور که مشخص است اسرائیل و امریکا از مناسبات جهانی کمال استفاده را می کنند تا به واسطه ی اینکه ماهیت ادعای دروغین حقوق بشری خود را فاش نکنند، جنایات خود را در پوشش خبری ضعیف به انجام می رساند.

01

شاید تاکتیک مقارن شدن کشتار مسلمانان با مناسبتهای ورزشی تکراری شده باشد، و با نگاهی به روابط سیاسی و دوستانه مقامات سعودی با اسرائیل و امریکا و همچنین دخالتهای امریکا و اسرائیل در امورات گوناگون عربستان و حتی اداره بخشی از امور حج توسط شرکتهای وابسته به غربی ها ؛ طرح این سوال را حائز اهمیت می کند که حادثه ی منا یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده و زیرکانه برای اهداف ننگین اسرائیل بوده است!؟!

همچنین مقارن شدن سقوط جرثقیل با یازدهم سپتامبر و ارتباط این تاریخ با عقیده های خرافی ماسون ها و به راه افتادن جنگهایی علیه مسلمانان هم شاید بی دلیل نباشد!

به هر حال هرچه که باشد اسرائیل با پنهان شدن در پشت دوربین های خبری دنیا ، اهداف ننگین خود را شدت بخشیده و در کنار انعکاس اخبار منا و کندکاو درباره حقیقت این ماجرای دردناک،  بازتاب و خنثی کردن اتفاقات فلسطین نیز نیاز به همت و توجه بیشتر رسانه های حقیقت جوی جهان دارد.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه