دکه داران حاشیه رودخانه زرجوب بیکار شده اند

عضو شورای شهر رشت با انتقاد از بی سامانی دکه داران حاشیه رودخانه زرجوب، گفت: در طرح پاکسازی شهرداری بسیاری از دکه داران بیکار شده اند و شهرداری در مورد ساماندهی این افراد اقدام لازم را بعمل آورد.

دکه داران حاشیه رودخانه زرجوب بیکار شده اند

به گزارش «۸دی» به نقل از دیار باران، اسماعیل حاجی پور عضو شورای شهر رشت در جلسه صدویازدهم شورای شهر رشت با انتقاد از بی سامانی دکه داران حاشیه رودخانه زرجوب، اظهار کرد: در طرح پاکسازی شهرداری بسیاری از این دکه داران بیکار شده اند و از شهرداری می خواهم که در مورد ساماندهی این افراد اقدام لازم را بعمل آورد.

وی با تاکید براینکه داماش باشگاه شهرداری رشت است، اضافه کرد: تماشاگران داماش عجیب و غریب هستند و بیشتر از هواداران استقلال و پرسپولیس مشتاق می باشند.

عضو شورای شهر رشت ادامه داد: سپید رود در قیاس با داماش سرپناه دارد، سند داماش در شهرداری است و شهرداری موسس این باشگاه است.

امیر حسین علوی در ادامه این جلسه با عرض تسلیت قربانی شدن هزاران حاجی بیت الله الحرام، اظهار کرد: آل سعود قدرت مدیریت خانه کعبه و حرمین شریفین را ندارد و باعث کشته شدن هزاران زائر ایرانی در منا و سایر حوادث در جریان حج شدند.

وی در ادامه این مطلب افزود: آتش نشانان جان خود را کف دست گرفته اند و باید به وضعیت آتشنشانان رسیدگی کنیم تا در فضایی مناسب به مردم خدمات رسانی کنند و کوچکترین دغدغه ای نداشته باشند.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به روند خوب فعالیت شهردار در جریان اجرای طرح تفضیلی، اظهار کرد: اجرای طرح تفضیلی نگرانی های زیادی برای فعالان ساخت و ساز در شهرایجاد کرده است.

باید از سپاه ناحیه مرکزی رشت قدردانی کرد

فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت، گفت: باید از سپاه قدس و به خصوص سپاه ناحیه مرکزی رشت در مورد اجرای رزمایش زیبای «ستارگان درخشان» قدردانی کرد.

وی با ابراز تاسف از فاجعه منا، تصریح کرد: عمال آل سعود باید پاسخگو باشند آنها لیاقت مدیریت خانه کعبه و حرمین شریفین را ندارند و مدیریت آن باید به کشور های اسلامی سپرده شود.

رضا رسولی عضو شورای شهر رشت در بررسی وضعیت داماش، گفت: تیم داماش قصد دارد که از ادامه راه انصراف دهد با اینکه رشت شهر فوتبالی است.

وی با بیان اینکه سپیدرود و داماش دوبال هویتی رشت هستند، ادامه داد: حال داماش بد است و کمیته ای مردمی برای نجات داماش تشکیل شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
یوسف
آقا لطفا اینارو کپی نکنید بهتووووون میخندن
در حاشیه