محرومیت یکساله رشته الیت کیک بوکسینگ از فعالیت در کشور پیامد مسابقه حاشیه دار لاهیجان

در پی انتشار خبر پخش سرود”ای ایران” به جای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان در تماس با ۸دی نیوز از واکنش این اداره نسبت به این اتفاق و همچنین صدور اطلاعیه ای در همین زمینه ، خبر داد.

محرومیت یکساله رشته الیت کیک بوکسینگ از فعالیت در کشور پیامد مسابقه حاشیه دار لاهیجان

soroode meliبه گزارش ۸دی نیوز در پی انتشار خبر پخش سرود”ای ایران” به جای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سایتهای خبری گیلانی  ، علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان در تماس با ۸دی نیوز از واکنش این اداره نسبت به این اتفاق و همچنین صدور اطلاعیه ای در همین زمینه ، خبر داد.

 

در این اطلاعیه آمده است: درمراسم اختتامیه این رقابت بین المللی که توسط سبک الیت کیک بوکسینگ کشور و هیات ورزشهای رزمی گیلان ،پنجشنبه ۹ آبان در سالن ۴هزار نفری شهدای لاهیجان برگزار شد،مجری برنامه اعلام کرد که به احترام سرود ملی به پا خیزید و پس ازآن سرود ای ایران توسط گروه صوت پخش شد که ملائی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان و علیزاده فرماندار لاهیجان بلافاصله مجری برنامه را فراخوانده ونسبت به پخش این سرود اعتراض کردند.

مجری برنامه ومسولین برگزار کننده نیز بلافاصله از مسئولین وحاضرین در سالن بابت پخش سرود ای ایران ،به جای سرود ملی کشورمان ونواقص دیگر در این مراسم عذرخواهی کردند.

alipourاداره کل ورزش وجوانان گیلان نیز از مسئولین برگزاری مسابقات خواست تا نسبت به اهمیت وجایگاه برگزاری رقابتی در سطح بین المللی توجه لازم را داشته باشند تا شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم.

علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان افزود: بنابر درخواست این اداره از فدراسیون ورزشهای رزمی کشور سبک الیت کیک بوکسینگ بمدت یکسال از فعالیت و برگزاری مسابقات  در کشور محروم شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گیله مرد
چه ربطی به ورزش داره!!؟ عوض اینکه مسئولین برگزاری برنامه،روابط عمومی و یا دست اندرکاران برنامه رو که باید در جریان تک تک جزییات برنامه باشند را محروم کنند،یک رشته ورزشی را محروم میکنند!!؟ :o
علی رضا پیشقدم
با سلام وخسته نباشید خدمت مسئولین اگه سبک الیت یک سال فعالیتی انجام نده ضررشو ما فایترا می کنیم و افت بسیار زیادی میکنیم من از مسئولین خواهش می کنم تجدید نظر کنند اشتباه پیش میاد با تشکر
در حاشیه