سازمان چای کشور ۳۰میلیارد ریال پول چایکاران را بلوکه کرده و پرداخت نمی‌کند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: سازمان چای ۳۰میلیارد ریال پول چایکاران را بلوکه کرده و به آنان پرداخت نمی‌کند. در هر حال بخشی از بدهی دولت به چایکاران را باید کارخانه‌ها پرداخت کنند که از محل یارانه‌ها و کمک‌هایی است که دولت به کارخانه‌ها کرده است.

سازمان چای کشور ۳۰میلیارد ریال پول چایکاران را بلوکه کرده و پرداخت نمی‌کند

به گزارش ۸دی نیوز، ایرج ندیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه با همکاری معاونت برنامه‌ریزی ریاست‌جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی بخش عمده‌ای از مطالبات چایکاران پرداخت شد، اظهار کرد: نقطه مضحک در پرداخت مطالبات چایکاران زحمتکش، عدم پرداخت ۳۰میلیارد ریال از پولی است که دولت به حساب سازمان چای واریز کرده است.

وی با بیان اینکه رئیس سازمان چای کشور در گفت‌و‌گو با یکی از همکارانمان دلیل عدم پرداخت این مبلغ را تحریک کارخانه‌داران برای پرداخت بدهی‌هایشان دانسته، افزود: رئیس سازمان چای گفته ما اعلام کرده‌ایم که این پول را دولت به ما نداده‌ تا کارخانه‌داران تحریک شوند و بدهی‌اشان را پرداخت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، گفت: این اقدام خنده‌دار است که ۳۰میلیارد ریال پول چایکار زحمتکش بدون هیچ دلیل قانونی و با روشی من‌درآوردی پرداخت نشده است.

ندیمی با اشاره به پرداخت ۲۵۰میلیارد ریال از بدهی دولت به چایکاران به حساب‌ها، تصریح کرد: بخشی از بدهی دولت به چایکاران را باید کارخانه‌ها پرداخت کنند و این میزان از محل یارانه‌ها و کمک‌هایی است که دولت به کارخانه‌ها کرده و باید مدیریت شود.

وی با بیان اینکه مردم با مراجعه به نمایندگان خواستار پرداخت پولشان هستند، تأکید کرد: تحت فشار مردم هستیم و از سازمان چای می‌خواهیم این مبلغ را نیز به حساب چایکاران واریز کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه