اعتراف سارق خودرو به ۲۹ فقره سرقت در رشت/ عکس

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان: کارآگاهان در خلال رسیدگی به پرونده های سرقت از دستگیری فردی ۳۰ساله، توسط ماموران انتظامی کلانتری۱۵ مطلع شده و این متهم را جهت تحقیقات تخصصی تحویل گرفتند.

اعتراف سارق خودرو به ۲۹ فقره سرقت در رشت/ عکس

به گزارش ۸دی: سارق داخل خودرو پس از دستگیری به ۲۹ فقره سرقت در شهرستان رشت استان گیلان اعتراف کرد.
سرهنگ” فرهاد فلاح کریمی “رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: درپی وقوع سرقت های متعدد داخل خودرو در شهرستان رشت، موضوع دستگیری سارق یا سارقان با تعامل و همکاری ماموران انتظامی در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: کارآگاهان در خلال رسیدگی به پرونده های سرقت از دستگیری فردی ۳۰ساله، توسط ماموران انتظامی کلانتری۱۵ مطلع شده و این متهم را جهت تحقیقات تخصصی تحویل گرفتند.

1

1059

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات کارآگاهان به ۲۹ فقره سرقت از داخل خودرو شهروندان اعتراف کرد، بیان داشت: کلیه صحنه های سرقت توسط سارق تشریح و متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
سرهنگ فلاح کریمی در پایان از رانندگان خواست، به منظور جلوگیری از سرقت، وسایل نقلیه خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت مجهز نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه