“مسلمان کشی” یکی از تفریحات جدید شاهزاده های آل سعود

امروز قلب جهان اسلام از زخم و درد بزرگی رنجور و غمگین است. سرزمینی که هرساله به واسطه برگزاری موسم باعظمت حج، باید نماد قدرت مسلمین و منشا ظلم ستیزی در جهان باشد و به عنوان یکی از پایگاه های اصلی جهان اسلام از آرمان وحدت مسلمین حمایت نماید، خود با دلارهای نفتی اش به جان مسلمین افتاده…

“مسلمان کشی” یکی از تفریحات جدید شاهزاده های آل سعود

به گزارش ۸دی: بار دیگرعزا و ماتم، بار دیگر کشته شدن حاجیان در سرزمین وحی، و بار دیگر آل سعود.

در روزی که مسلمین عید قربان را به یکدیگر تبریک میگفتند بار دیگر بی کفایتی و بی لیاقتی رژیم وابسته ی  آل سعود موجب اندوه میلیونها مسلمان در سراسر جهان شد. حادثه کشته شدن هزاران نفر از حاجیان در سرزمین منا، انسان را یاد واقعه به شهادت رساندن حاجیان ایرانی در سال ۶۶ در مکه می اندازد. تعداد زوار حرم امام حسین (علیه‌السلام) در مراسم پیاده‌روی اربعین که به‌عنوان بزرگ‌ترین پیاده‌روی انسانی در جهان از آن نام می‌برند، در حدود ۲۵ میلیون نفر است ولی هیچ‌گاه هیچ زواری در مسیر این پیاده روی کشته نمیشود اما در حج امسال که میزان زائرین به دو میلیون نفر هم نرسید، بی‌کفایتی سعودی‌ها حجاج را به خاک و خون کشید.

حادثه ی افتادن جرثقیل بروی حاجیان و کشته شدن چندصدنفر از آنان، آتش گرفتن چادرهای حجاج در شب عیدقربان در منا، کشته شدن هزاران حاجی در لابه لای جمعیت در سرزمین منا به علت بسته نمودن راه حاجیان به خاطر عبور کاروان خودروی حامل شاهزاده های سعودی از آن مسیر. بعید به نظر میرسد همه ی این حوادث ناگوار در یک دوره از موسم حج، غیرمترقبه بوده و دستی در کار نبوده باشد.

امروز قلب جهان اسلام از زخم و درد بزرگی رنجور و غمگین است. سرزمینی که هرساله به واسطه برگزاری موسم باعظمت حج، باید نماد قدرت مسلمین و منشا ظلم ستیزی در جهان باشد و به عنوان یکی از پایگاه های اصلی جهان اسلام از آرمان وحدت مسلمین حمایت نماید، خود با دلارهای نفتی اش به جان مسلمین افتاده .

امروز تروریستهای دست پرورده آل سعود در سوریه و عراق با تشکیل و راه اندازی لشکر آدمخوار داعش به کشتار وحشیانه مسلمین پرداخته و در یمن به دلیل حمایت مردم از جنبش ضداستکباری انصارالله، دستش به قتل عام مردم بی گناه این سرزمین آلوده شده است و بی هیچ اهمیتی به کشتار کودک و میانسال و پیرمرد مشغول است. امروز رژیم سعودی در کشتار و آدمکشی، شانه به شانه ی رژیم یهودی اسرائیل حرکت میکندو گویی در این مسیر خونین، با رژیم کودک کش اسرائیل در رقابت است.

ظاهرا شکار انسان و مسلمان کشی نیز تبدیل به یکی از تفریحات جدید شاهزاده های آل سعود شده است.

شاید شیوخ آل سعود، آتش زدن چادر، و بستن راه را از اسلاف و اجداد خود به ارث برده اند!

یکی در قرن اول هجری و یکی در قرن پانزده هجری!

یک زمان کوچه ی بنی هاشم                                                   یک زمان داستان راه مناست

قتل مظلوم در شلوغی ها                                                       راه بستن تخصص اینهاست

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نجف پور
خیلی زیبا بود، ممنون از ۸ دی که چنین دیدگاه جالبی به موضوع داره
بابک
شماهم که منتظرید باکوچکترین بهانه آمریکارو بکوبید
زاهدی
اتفاقا همه ی این جنایتها زیر سر آمریکاست
در حاشیه