دولت به تنهایی قادر به رفع مشکلات آموزش و پرورش نیست

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان، گفت: دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش نیست و در این راستا باید از توان مردمی و بخش خصوصی هم استفاده کرد.

دولت به تنهایی قادر به رفع مشکلات آموزش و پرورش نیست

به گزارش ۸دی، مهدی حاجتی در آغاز سال تحصیلی جدید در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران»، ضمن تبریک یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه هزاران شهید دانش آموز استان گیلان، اظهار کرد: در آغاز جنگ تحمیلی دانش آموزان شهید ما سنگر تعلیم و تربیت را رها کرده و به جبهه دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران پیوستند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دانش آموزان شهید گیلانی هم در خلق این نهضت و حماسه بزرگ در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی را ایفا کردند و افتخاری برای ایران اسلامی خلق کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه جایگاه معلم را باید کرامت بخشید، اضافه کرد: بزرگ ترین معلم جهان بشریت پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) است و درس انسان سازی ایشان مهم ترین درس برای سعادت و تکامل انسان ها به جامعه بشریت است.

وی با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم، ابراز کرد: حوزه آموزش و پرورش در راستای توسعه ایران اسلامی وزنه ای مهم تلقی می شود.

حاجتی مدرسه را زیر مجموعه مدیریت اجرایی دانست و ادامه داد: آموزش و پرورش در راستای پیشرفت کشور در حوزه های مختلف، زیرساختی مهم تلقی می شود زیرا در برگیرنده حجم بالای آینده سازان مملکت اسلامی است.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در خاتمه خاطرنشان کرد: دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش نیست و در این راستا باید از توان مردمی و بخش خصوصی هم استفاده کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه