نجفی هم تمام معاونتها را درو کرد

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با گذشت ۲ ماه و اندی از حضورش در این سازمان تمام معاونان دولت قبل را تغییر داد، در آخرین تغییر رخ داده، منوچهر جهانیان، معاون گردشگری هم جابجا شده و برای تدریس گردشگری به دانشگاه برمی گردد.

نجفی هم تمام معاونتها را درو کرد

به گزارش ۸دی نیوز، بلافاصله پس از انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تغییرات در معاونان، مدیران و مشاوران این سازمان، کلید خورد.

در حال حاضر که ۲ ماه و اندی از انتصاب نجفی می گذرد تنها معاونی که از دولت قبل، در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باقی مانده بود هم جابجا شد.

«منوچهر جهانیان»، معاون گردشگری دولت دهم بود که پس از گذشت تقریباً ۲ سال از فعالیت خود در این سازمان، قرار است دوباره به دانشگاه تهران برای تدریس گردشگری بازگردد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ظاهراً «رحمانی» از کارکنان وزارت امور خارجه را به عنوان معاون گردشگری خود منصوب کرده است.

نجفی پیش از این نیز «مهدی حجت»، «بهمن نامور مطلق»، «سعید شیرکوند»، «اسدالله درویش امیری» و «سمیع الله حسینی مکارم» را به ترتیب به عنوان معاونان «میراث فرهنگی»، «صنایع دستی»، «سرمایه گذاری»، «امور مجلس، حقوقی و امور استانها» و «توسعه مدیریت» منصوب کرده بود./ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه