آیا جهاد اقتصادی، تولید ملی و حماسه اقتصادی با مذاکره و رفع تحریمها به نتیجه می رسد؟!

پر رنگ کردن شعار “مرگ بر آمریکا” قوی تر کردن تیم مذاکره کننده ایران است/راهپیمایی ۱۳ آبان یک رفراندوم عمومی است/شعار “مرگ بر آمریکا” مبارزه با استکبار است ، نه با مردم آمریکا.

آیا جهاد اقتصادی، تولید ملی و حماسه اقتصادی با مذاکره و رفع تحریمها به نتیجه می رسد؟!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از در سیاهکل، سردار نظرعلی علیزاده جانشین سابق سپاه قدس گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی درسیاهکل در پاسخ به این سئوال که به نظر شما چند درصد مسائل اقتصادی کشور ما به وسیله مذاکره با آمریکا برطرف خواهد شد گفت : درصد کمی از تحریمها بستگی به آمریکا دارد و راه حل از بین بردن آن ، فقط مذاکره با آمریکا نیست.

وی ادامه داد : برخی می گویند که اگر با آمریکا مذاکره بکنیم تمام مشکلات ما برطرف خواهد شد و دیگر مشکل اقتصادی نخواهیم داشت ، در پاسخ به این افراد می بایست گفت که آیا جهاد اقتصادی ، تولید ملی و حماسه اقتصادی با مذاکره و رفع تحریمها به نتیجه می رسد؟!

عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان تصریح کرد : می گویند مردم خسته شده اند ، آنها نمی دانند که مردم ما در مقابل انقلاب خستگی ناپذیر هستند ، همانگونه که پس از فرمان امام خمینی (ره) مردم در جبهه ها حاضر شدند و صدام را از کشور خارج کردند. آنهایی که چنین حرفهایی می زنند خودشان به دنبال پول و مال در کشورهای خارجی هستند.

سردار علیزاده با تأکید بر این مطلب که میدان انقلاب میدان بازیهای سیاسی نیست ابراز کرد : ۳۵ سال قبل با دستهای خالی و با شعار ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار ایستاده ایم ، حالا که قوی هستیم و به عنوان یک قدرت در جهان شناخته می شویم ، می بایست عقب نشینی بکنیم؟!

وی به مذاکرات تیم سیاسی ایران با ۱+۵ اشاره کرد و گفت : پر رنگ کردن شعار “مرگ بر آمریکا” موجب قوی تر شدن تیم مذاکره کننده جمهوری سلامی ایران است.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد : نرمش قهرمانانه یعنی اینکه می بایست با قدرت به میز مذاکره برویم.

سردار علیزاده در رابطه با حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت :  راهپیمایی ۱۳ آبان یک رفراندوم عمومی است و شعار “مرگ بر آمریکا” مبارزه با استکبار است ، نه با مردم آمریکا.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه