بدون مشورت با ایران کاری در منطقه پیش نمی رود/ درس مقاومت را از دست نداده ایم

استاندار گیلان با تاکید براینکه بدون مشورت با ایران کاری در منطقه پیش نمی رود، گفت: با برگزاری یادواره های شهدا و هفته دفاع مقدس به این مهم رسیده ایم که درس مقاومت را از دست نداده ایم.

بدون مشورت با ایران کاری در منطقه پیش نمی رود/ درس مقاومت را از دست نداده ایم

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران» محمدعلی نجفی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رزمی ـ فرهنگی دفاع مقدس و رزمایش «ستارگان درخشان» در کانون بسیج رشت با بیان اینکه امام راحل درس مقاومت و ازخودگذشتگی و ایستادگی را به همگان آموخت، اظهار کرد: خانواده شهدا با صبر و استقامت لحظه ای دست از انقلاب مقدس اسلامی ایران برنداشتند.

وی با بیان اینکه موفقیت در دیپلماسی بین المللی و گفتمان در دنیا درسی از امام و شهداست، گفت: مقام معظم رهبری با صلابت امام گونه انقلاب اسلامی ایران را پیش برد.

استاندار گیلان با تاکید براینکه بدون مشورت با ایران کاری در منطقه پیش نمی رود، اضافه کرد: با برگزاری یادواره های شهدا و هفته دفاع مقدس به این مهم رسیده ایم که درس مقاومت را از دست نداده ایم.

وی با بیان اینکه با همدلی و همزبانی باید بر مشکلات پیروز شویم، ادامه داد: خوشبختانه این همدلی و همزبانی در گیلان با وجود اندیشه ها و تفکرات مختلف زبانزد استانهای دیگر است.

پرونده دفاع مقدس باید همیشه بازخوانی شود

استاندار گیلان در خاتمه اظهار کرد: در راستای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و توسعه گیلان در کنار هم هستیم و پرونده دفاع مقدس باید همیشه بازخوانی شود .

سرهنگ مجید دوهندو فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این مراسم، اظهار کرد: دفاع مقدس معدنی است که سالیان سال هم استخراج شود باز هم اندوخته غنی و فراوان دارد و مقام معظم رهبری توصیه و تاکید به استحکام بیشتر آن دارند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه