آمریکا کشوری غیرمنطقی و عهد شکن و در دست شبکه های صهیونیسم بین المللی است/ ساده لوحی است کسی به آمریکا اعتماد کند

حجت الاسلام صدیقی در خطبه های این هغته نماز جمعه در صومعه سرا، در رابطه با آمریکا گفت: ما به آمریکا بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم و این بی اعتمادی هم ریشه های تاریخی دارد. آمریکا کشوری غیرمنطقی و عهد شکن و در دست شبکه های صهیونیسم بین المللی است.

آمریکا کشوری غیرمنطقی و عهد شکن و در دست شبکه های صهیونیسم بین المللی است/ ساده لوحی است کسی به آمریکا اعتماد کند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه شهرستان صومعه سرا در خطبه های نماز جمعه این هفته در این شهرستان با اشاره به جایگاه امانت داری در اسلام، بیان کرد: شاخصه انسان مسلمان ادای امانت و صدق حدیث است.

وی در خطبه دوم با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان و شرایط ویژه ای که امسال ایران اسلامی در آن قرار دارد، اظهار داشت: ۱۳ آبان ماه روز اعتراض و برائت از جبهه مستکبرانه و استعمار گرایانه و در راس مستکبران آمریکاست.

صدیقی در رابطه با آمریکا گفت: ما به آمریکا بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم و این بی اعتمادی هم ریشه های تاریخی دارد. آمریکا کشوری غیرمنطقی و عهد شکن و در دست شبکه های صهیونیسم بین المللی است.

امام جمعه صومعه سرا عوامل بی اعتمادی مردم ایران را اینگونه تشریح کرد: کودتای ۲۸ مرداد، لانه جاسوسی آمریکا در ایران، حمله نظامی، کودتای نوژه، کارگردان جنگ تحمیلی، تجهیز شیمیایی صدام، حمله به هواپیمای مسافربری و سرنگونی آن، تحریم های غیر قانونی و بالاخره تلاش برای براندازی نظام اسلامی که اوجش در سال ۸۸ و دوران فتنه به بهانه تقلب در انتخابات توسط هواداران نامزد شکست خورده بود. هدایتها وحمایتهای ای دولت آمریکا از این واقعه کاملا مشهود بود. مثلا کلینتون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا که اعلام کرده بود که آمریکا نقش بسیار مهمی در انقلاب سبز ایران داشته است و یا معاون اسبق خزانه داری آمریکا در مصاحبه ای از کمکهای بی دریغ واشنگتن در بروز اشوبها و کمکهای مالی به حامیان نامزد شکست خورده برای راه اندازی انقلاب رنگین پرده برداشت، که البته با تدبیر پیامبر گونه رهبری و حضور مردم در روزهای ۸و۹ دی آن سال به شکست منجر شد. اینها و دهها موارد دیگر از عوامل بی اعتمادی ملت بزرگ ایران به آمریکاست. پس ساده لوحی است کسی به آمریکا اعتماد کند.

لذا ملت شهید پرور و استکبار ستیز ایران آمریکا را همچنان  شیطان بیزرگ و دشمن شماره یک خود و جامعه بشری میداند، چرا که خوی ظالمانه و مستکبرانه آمریکا همچنان باقیست و در ۱۳ آبان امسال با فریاد رسا شعار مرگ بر آمریکا را سر میدهند و مواضع صریح خود را اعلام میکنند.

شایان ذکر است پس از بیان سخنان فوق توسط خطیب جمعه نمازگزاران شعار مرگ بر آمریکا را سردادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه