ناظمی: در نیمه دوم می توانستیم پیروز میدان باشیم/ کرانچار: در نیمه اول برتر از داماش ظاهر شدیم

سرمربی تیم داماش گفت: امروز دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه اول خوب بازی کردیم، نمی‌دانم چرا تیم ما بعد از اینکه گل می‌خورد بازیکنان یادشان می‌افتد که بازی کنند. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما استفاده نکردیم.

ناظمی: در نیمه دوم می توانستیم پیروز میدان باشیم/ کرانچار: در نیمه اول برتر از داماش ظاهر شدیم

به گزارش ۸دی نیوز، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از دیدار مقابل تیم فولاد سپاهان گفت: امروز دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه اول خوب بازی کردیم، نمی‌دانم چرا تیم ما بعد از اینکه گل می‌خورد بازیکنان یادشان می‌افتد که بازی کنند. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما استفاده نکردیم.
وی افزود: نیمه دوم شیوه بازی را تغییر دادیم و با اضافه کردن سیف‌اللهی به ترکیب تیم از موقعیت‌ها استفاده کردیم. از بازیکنان‌مان انتظار زیادی داشتیم و در طول بازی هم شانس‌ زیادی برای گل زدن داشتیم.
وی افزود:در نیمه دوم بسیار خوب کار کردیم به طوری که تیم سپاهان حتی یک فرصت گلزنی هم نداشت.
وی اظهار کرد: در نیمه دوم ما موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم حتی پیروز میدان باشیم اما متاسفانه فقط یک بار از این موقعیت های خود استفاده کردیم و به گل رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد: به دلیل اینکه تاکنون نتوانستیم در رشت برابر حریفان خود پیروز شویم، بازیکنان داماش دچار استرس هستند به همین سبب در نیمه اول ضعیف ظاهر شدیم اما در نیمه دوم با تغییر سیستم و با تعویض هایی که انجام شد، مسلط بر بازی بودیم اما از این تسلط نتوانستیم نهایت استفاده را ببریم و سرانجام به تساوی رسیدیم.

ناظمی ادامه داد: از اینکه تیم ما عقب بود و به گل مساوی رسیدیم، راضی هستم حتی از تلاش بازیکنانم نیز رضایت دارم اما باید بیشتر تلاش کنیم تا ضعف های خود را پوشش دهیم و باید در تمام کناره‌های زمین کار کنیم.
وی در مورد اینکه آیا با صحبت کردن مربیان در کنار زمین در طول بازی با بازیکنان مشکلی نداریم، گفت: فدراسیون این اختیار را به ما داده تا از مربیان در طول بازی کمک بگیریم. من به تنهایی نمی‌توانم با ۱۱ نفر در یک زمان صحبت کنم و به همین دلیل از مربیان در طول بازی‌ها کمک می‌گیرم و به هیچ عنوان مشکلی با این موضوع ندارم.

همچنین زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان گفت: در این دیدار در نیمه اول بسیار خوب و برتر از داماش گیلان ظاهر شدیم.
وی اظهار کرد: در نیمه اول بازیکنان سپاهان به خصوص احسان حاج صفی و امین جهان عالیان بسیار خوب بودند و علاوه بر اینکه یک گل به ثمر رساندیم، چند موقعیت مناسب دیگر نیز داشتیم اما در نیمه دوم ضعیف ظاهر شدیم.
وی ادامه داد: هدف ما این بود که در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم و از اندوخته خود نیز دفاع کنیم اما نمی دانم چرا بازیکنان ما دچار خطاهای زیادی شدند و در اکثر اوقات نیمه دوم عقب نشینی کردند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: خطاهای زیاد باعث شد تا ضربات ایستگاهی را به تیم داماش گیلان بدهیم که این تیم نیز روی یکی از این ضربات به گل مساوی دست یافت.
کرانچار اضافه کرد: تیم ما در نیمه دوم برای گل دوم تلاش می کرد و در نقطه مقابل نیز تیم فوتبال داماش گیلان برای به ثمر رساندن گل مساوی می کوشید که سرانجام موفق به این امر شد و می توان گفت که نتیجه کسب شده مساوی، رضایت بخش بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه