در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی نوسازی و تجهیز شدند

در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس عملیات تجهیز و بازسازی ۲۵ مدرسه محدوده منطقه آزاد انزلی به پایان رسید.

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی نوسازی و تجهیز شدند

به گزارش ۸دی ، در آستانه ماه مهر و  بازگشایی مدارس عملیات تجهیز و بازسازی ۲۵ مدرسه محدوده منطقه آزاد انزلی به پایان رسید.

بنا به تاکیدات ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، پس از بازدید و نیاز سنجی مدارس محدوده منطقه از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان و با هماهنگی مدیران مدارس مقاطع مختلف تحصیلی عملیات تجهیز و بازسازی مدارس از دو ماه گذشته آغاز و در آستانه مهر ماه به پایان رسیده است.

بالا بردن استانداردهای تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و بهداشتی مدارس محدوده منطقه از اولویتها و راهبردهای کلان آموزشی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد انزلی است.

بنابر این گزارش با حذف بخاری های نفتی و استقرار سیستم گرمایش گازسوز استاندارد، علاوه بر امکان
بهره مندی دانش آموزان و کادر آموزشی از گرمای مطلوب در فصول سرد سال، ضریب امنیتی مدارس نیز افزایش یافته و از سوی دیگر در راستای تأمین شرایط بهداشتی مناسب برای دانش آموزان طرح تامین آب آشامیدنی سالم، تعمیر سرویس های بهداشتی و آبخوری مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی را نیز به اجرا درآمده است.

گفتنی است منطقه آزاد انزلی دارای ۴۰ مدرسه آموزشی با ۳۰۱۲ نفر دانش آموزش و ۳۹۴ نفر کادر آموزشی می باشد که ایجاد زیرساختها و امکانات لازم برای اتصال به شبکه اینترنت، تجهیز و تأمین اقلام کمک درسی-آزمایشگاهی ، ساخت و نوسازی کلاسهای درسی، طرح پوشش هماهنگ دانش آموزان، برگزاری دوره های کمک آموزشی و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی برای دانش آموزان، از جمله اقداماتی است که  این سازمان در طول سالهای اخیر در سطح مدارس محدوده منطقه اجرا نموده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه