ما آمریکا را زیر پا می گذاریم

بیش از سه دهه است که مرد و زن انقلابی ایران با دست‌های خالی در مقابل زیاده‌خواهی‌های امپریالیسم عالم به سرکردگی رژیم ایالات متحده مقاومت کرده‌اند تا مستضعفان سر تا سر گیتی بدانند که عزت از آن خداست.

ما آمریکا را زیر پا می گذاریم

به گزارش سرویس وبلاگستان ۸دی، دنیای راه راه در بروزرسانی خود نوشت:

قُتِلَ أَصْحَابُ الْأُخْدُودِ النَّارِ ذَاتِ الْوَقُودِ(۱)

خداوند می‌فرماید: مرگ بر اصحاب اخدود. مرده باد!

بیش از سه دهه است که مرد و زن انقلابی ایران با دست‌های خالی در مقابل زیاده‌خواهی‌های امپریالیسم عالم به سرکردگی رژیم ایالات متحده مقاومت کرده‌اند تا مستضعفان سر تا سر گیتی بدانند که عزت از آن خداست و آنان را که دل در گرو اراده حق نهاده باشند از ارعاب و تزویر ستمگران خون‌خوار، هراسی نخواهد بود.

سه دهه اخیر از تاریخ کشور ایران سرشار از نیرنگ‌ها، خیانت‌ها و توطئه‌هایی است که هر یک به تنهایی توان از پای درآوردن یک ملت را دارا می‌بود؛ اما آنچه که رمز استقامت شکست‌ ناپذیر مردم این مرز و بوم محسوب می‌شود همدلی در پرتو توکل به قدرت بی‌انتهای حضرت حق و اطاعت از ولایت امر بوده است.

این مؤلفه درخشان امت اسلام توانست تمام نقشه‌های پیچیده سردمداران کفر و الحاد را نقش بر آب سازد و الگویی شود برای ترویج روح پایداری و آزادگی برای ملت‌های ستمدیده دنیا که امواج خروشان بیداری آنها کاخ‌های عنکبوتی ظالمان را به لرزه درآورده است.

امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تنها اشغال یک سفارتخانه نبود.

اقدام انقلابی جوانان دانشجوی پیرو خط امام در سال ۵۸ تجسم فریاد مظلومیت مردمی بود که عزم آزادگی آن ها بنیان‌های پوشالی مستکبران را به ویرانی کشاند.

دژ به ظاهر مستحکم شیطان بزرگ مأمن نیرنگ‌های شومی بود که محو مظاهر عدل و انسانیت، کم‌ترین هدف پلید آن به حساب می‌آمد.

خیبرشکنان پیرو خط امام با دست‌های خالی، تکبر فرمایشی ابرقدرتی را به حقارت کشانده و در هم کوبیدند که ادعای فریبنده شکست‌ ناپذیری‌اش، میلیاردها دلار هزینه تبلیغاتی بر روی دست بوقچی‌های کذاب استکبار باقی گذاشته و به مرور تبدیل به باور خدشه‌ناپذیر بسیاری از ملت‌ها شده بود.

انقلاب دوم مردم ایران در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا مقدمه‌ای شد تا نقاب تزویر حاکمان کاخ سیاه به کنار رفته و چهره زشت و خوی حیوانی مدعیان آزادی و دموکراسی و حقوق بشر بر مردم دنیا عیان شود.

اینک رسوایی‌های بی‌پایان آمریکا و اذنابش هر روز گسترده‌تر از دیروز می‌شود.

جنگ‌افروزی‌های وحشیانه در نقاط مختلف دنیا، توطئه‌های کثیف آنان برای ساقط کردن حکومت‌های مردمی و باج‌خواهی از ملت‌ها سکوت نحس در قبال کشتار مظلومانه مردم کشورهایی همچون فلسطین و بحرین و میانمار، سانسور شدید رسانه‌های مخالف نظام سلطه از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای ایران و حزب‌الله، توهین به مقدسات مسلمانان و… بخشی از این رسوایی تاریخی برای پرچم‌داران دروغین صلح آزادی بیان و حقوق بشر است.

پرونده توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های ریز و درشت آمریکای ظالم در حق مردم ایران که جرمی جز استقلال‌طلبی و آزادگی نداشته‌اند کتاب قطوری است که تنفر از حاکمان مستبد آن کشور را در تار و پود وجود مردم این سرزمین گره زده است.

امروز با گذشت ۳۳ سال از انقلاب دوم مردم ایران و قیام جهانی آنان بر ضد زیاده‌طلبی‌های آمریکای ستم پیشه، یک بار دیگر میراث‌داران بدر و خیبر، شکوه پایداری خود را به رخ امپریالیسم کشانده و با تأسی از سیره سربداران شهید پهنه ایثار و رشادت، نوید سرافرازی در جبهه نبرد اقتصادی را بر تارک دنیا می‌نشانند.

ما مردم ایران اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل و شهیدان والامقام و تأکید بر ضرورت وحدت آحاد مردم و مسئولان در سایه تبعیت از منویات ولی فقیه زمان، حضرت امام خامنه‌ای، در گذر از این برهه پر فراز و نشیب تاریخ انقلاب، فـــــریاد «مــرگ بــر آمریــــکا» را به عنوان یک شعار راهبردی در رأس مطالبات آزادی‌خواهانه خود دانسته و بر این باور اساسی تأکید می‌ورزیم که همه بغض‌ها و فریادها را باید بر سر شیطان بزرگ فرود آوریم که جنایت، ظلم و نفی حقوق ملت ایران شراره‌ای از ذات پلید او محسوب می‌شود.

پس همه یکصـدا با هم:

مـــرگ بــر آمریـکا

Down With USA

المــوت لأمـریــکا

Mort à USA

1383205644517220_large

پ ن :

(۱) قرآن کریم، سوره بروج، آیات ۴ تا ۵

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه