انقلاب اسلامی نشدنی‌ها را شدنی کرد/ نرمش قهرمانانه به خرج دادن انعطاف بوده و از روی زبونی و ترس نیست

محمدحسین صفارهرندی شامگاه پنج‌شنبه در همایش حلقه‌های بصیرت شهرستان لنگرود که در گلزار شهدا برگزار شد، با بیان اینکه ایران محور اتحادیه کشورهای جهان سومی شده است، اظهار کرد: وقتی این کشورها خود را با ایران پیوند می‌دهند، روئین تن می‌شوند.

انقلاب اسلامی نشدنی‌ها را شدنی کرد/ نرمش قهرمانانه به خرج دادن انعطاف بوده و از روی زبونی و ترس نیست

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لنگر نیوز، محمدحسین صفارهرندی شامگاه پنج‌شنبه در همایش حلقه‌های بصیرت شهرستان لنگرود که در گلزار شهدا اجرا شد با بیان اینکه ایران محور اتحادیه کشورهای جهان سومی شده است، اظهار کرد: وقتی این کشورها خود را با ایران پیوند می‌دهند، روئین تن می‌شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه سوریه به دلیل پیوند با ایران روئین‌تن شد، افزود: وقتی سه سال پیش تروریست‌ها اقدام به مبارزه با سوریه کردند، می‌خواستند سه ماهه کار سوریه را تمام کنند ولی سوریه با بهره‌گیری از مدلی که انقلاب اسلامی به آزادی‌خواهان جهان ارائه کرده، ایستادگی کرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی نشدنی‌ها را شدنی کرد و در هر حوزه‌ای ورود کرده، موفق و پیروز شده است.

 

صفارهرندی با بیان اینکه دولتی که در کشورمان بر سرکار آمده است، دولت منختب مردم، دولت جمهوری اسلامی و مورد حمایت و تائید مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: مذاکره در مسیرکلی مذاکرات ۱+۵ و در حوزه هسته‌ای باز است.

124

وی با اشاره به تدبیر نرمش قهرمانانه مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: نرمش قهرمانانه به خرج دادن انعظاف بوده و از روی زبونی و ترس نیست بلکه نشان دهنده حسن نیت ایران است، اگر هم باهم وارد مذاکره شدیم و چارچوبی را تعیین کردیم، تحت نگاه و اشرافیت مقام معظم رهبری است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصریح بر اینکه اگر تخطی در مذاکرات صورت گیرد، رهبری به عنوان حکیم بیدار تلنگر می‌زنند، گفت: همچنان که شاهد بودیم مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات دور اول فرمودند برخی کارها بجا نبود و ازین رو آن‌هایی که باید این فرمایشات را می‌گرفتند، دریافت کردند.

 

صفارهرندی اظهار کرد: اصول و قوائد اصلی را نمی‌توان برهم زد ولی دستشان باز است و می‌توانند با تاکتیک جدید پیش بروند و باید یادشان باشد که در این چند روزه پیام‌هائی که از آن طرف آمده، چه بوده است.

 

وی با بیان اینکه آن خانم روسیاه، ژن و سرشت ایرانی‌ها را فریبکاری دانسته است، اظهار کرد: کسی که مذاکره می‌کند باید احترام بگذارد ولی آن مرد خبیث در کنگره آمریکا سخنان بی‌جایی می‌زند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ما دست آدمیت فرستادیم و آن‌ها با چنگال عقاب جواب دادند، خاطرنشان کرد: با التماس آمریکا مذاکره تلفنی صورت گرفت ولی فردای آن‌روز اوباما گفت که همه گزینه‌ها روی میز است.

 

صفارهرندی با بیان اینکه امروز فضای گرگ و میشی حاکم نیست، گفت: امروز نظام به مرحله‌ای از اقتدار رسیده که باید در مسیر دیپلماسی با قدرت و قوت کارها را پیش ببریم.

 

وی با تاکید بر اینکه در روند مذاکرات دچار خوش‌خیالی نمی‌شویم و همانند مصدق عمل نمی‌کنیم، تصریح کرد:  امام راحل فرمودند با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم مگر آن‌ها آدم شوند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به آمریکایی‌ها، اظهار کرد: شما دارید چنگالتان را به ما نشان می‌دهید و در این حالت از ما انتظار دارید تا تریبون‌هایمان را خالی از شعار مرگ بر آمریکا کنیم!

 

صفارهرندی با بیان اینکه در یوم‌الله ۱۳آبان‌ماه امسال حجت‌های تازه‌ای برای مرگ بر آمریکا پیدا کرده‌ایم، گفت: مرگ بر آمریکا هیچ تاثیر منفی در روند مذاکرات ندارد،‌ بلکه سرمایه‌سازی برای مذاکره‌کنندگان و دیپلمات‌های ایرانی است.

 

وی خاطرنشان کرد: در حالی‌که از آمریکا پنج صدا بیرون می‌آید و عمده آنان نفرت است، مردم ما مقابله به مثل می‌کنند و فریاد نفرت سر می‌دهند.

در پایان صفار هرندی به چند سوال حضار پاسخ داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه