پرداخت حقوق کارگران خدماتی در راهروی تنگ تدبیر شهرداری!/ چه کسی به داد این زحمتکشان میرسد؟

بعد از تاخیر زیاد در پرداخت حقوق ناچیز کارگران خدماتی شهرداری رشت، این بار نوبت به لاهیجان رسید تا با تدبیر این شهرداری کارگران خدماتی لاهیجان نسبت به تاخیر در پرداخت حقوق و مطالبات خود نگران باشند.

پرداخت حقوق کارگران خدماتی در راهروی تنگ تدبیر شهرداری!/ چه کسی به داد این زحمتکشان میرسد؟

به گزارش ۸دی، بعد از تاخیر زیاد در پرداخت حقوق ناچیزکارگران خدماتی شهرداری رشت، این بار نوبت به لاهیجان رسید تا با تدبیر این شهرداری کارگران خدماتی لاهیجان نسبت به تاخیر در پرداخت حقوق و مطالبات خود نگران باشند.

شنیده شده است که تعدادی از این کارگران زحمتکش با ارسال نامه ای به امام جمعه شهرستان لاهیجان از ایشان درخواست کمک کرده اند.
ظاهرا علی رغم درآمد بالای شهرداری ها که از منابعی چون: مالیاتهای فراوان ازسازمانها وافراد مختلف، عوارض شهرداری از شهروندان، دریافتی های مستقیم شهرداری از عوارض مستغلات (اراضی و املاک) و درآمد حاصل از عوارض غیرمستغلات، درآمدهای حاصل از وجوه اموال شهرداری، کمک های اعطائی دولت وبرخی سازمان های دولتی و… به دست می آید، اما باز شاهد بروز مشکلات پیش پا افتاده ای چون پرداخت حقوق ناچیزکارگران زحمتکش خدماتی شهرداری در برخی شهرستانها هستیم که امیدواریم هرچه زودتر فکری برای رفع اینگونه معضلات در شهرداری ها بشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه