کوچکی نژاد:حذف خانوارهای با درآمد بالای ۲میلیون تومان از دریافت یارانه/ عظمتی: تجمع با شکوه عزاداران در میدان شهرداری رشت

کوچکی نژاد،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت از عزم دولت ومجلس برای حذف یارانه ی دهک های بالا خبر داد و افزود:خانوارهای با درآمد بالای ۲میلیون تومان از دریافت یارانه حذف می شوند.

کوچکی نژاد:حذف خانوارهای با درآمد بالای ۲میلیون تومان از دریافت یارانه/ عظمتی: تجمع با شکوه عزاداران در میدان شهرداری رشت

 کوچکی نژاد،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت از عزم دولت ومجلس برای حذف یارانه ی دهک های بالا خبر داد و افزود:خانوارهای با درآمد بالای ۲میلیون تومان از دریافت یارانه حذف  می شوند.

وی اضافه کرد: این موضوع در هفته ی آتی در مجلس پیگیری می شود.

 shooraye-edari2
فرماندار رشت نیز در این جلسه،با بیان اینکه برنامه ریزی هایی انجام شده، تا تجمع متمرکز عزاداران در میدان شهرداری هرچه باشکوهتر برگزارشود،اظهارکرد: این مراسم سال گذشته بازتاب بسیار خوبی داشته است وباید امسال،باحضور همه ی عزداران به شکل بهتری برگزار شود.

سید ولی ا.. عظمتی به  راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: همه در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی حضور چشمگیر داشته باشند.
وی با اشاره به پیشرفت های تکنولوژی، تهدید ازجانب دشمن را ممکن خواند وگفت:در پدافند غیرعامل لازم است همه ی تهدید های احتمالی دشمن در محاسبات دیده شود و باید آمادگی لازم را داشته باشیم و درتشکیلات خود به سازوکار پدافند غیر عامل توجه جدی داشته باشیم.

فرماندار رشت افزود:درکشورهایی که پدافند غیرعامل مجهزی دارند، خطرات کمتری آنها را تهدید میکند.
عظمتی با اشاره به حوادث و اتفاقاتی که باید آمادگی لازم برای مقابله با آنها ایجاد شود، گفت:در فصل بارندگی در گیلان با آبگرفتگی معابر مواجه هستیم، که با پیگیری  استانداری ،فرمانداری، شهرداری و آب وفاضلاب آسیبها در این زمینه به حداقل رسیده است.
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی یک نظام مردم سالار است و مسئولان باید صادقانه عملکردهای خود را بامردم درمیان بگذارند،اعلام کرد:باتوجه به بودجه وامکانات کم، همه ی مردم را نمی توان راضی نگه داشت ولی ما می توانیم با اخلاق و برخورد و توجیه درست مردم ،آنها را راضی نگه داریم  زیرا اگر مردم متوجه شوند ما قصد حل کردن مشکلات را داریم، راضی خواهند شد.

shooraye-edari

 معاون سواد آموزی سازمان آموزش وپرورش گیلان نیز در این جلسه، تعداد افراد بی سواد در استان را ۱۶۸۶۷ نفر عنوان کرد و گفت: ۹۶.۸درصد باسواد،۲.۷درصد بی سواد و۰.۰۵ درصد افراد اظهارنشده بین سنین ۱۰الی ۲۹سال در گیلان داریم.

امیری با بیان اینکه در دوره ی تحکیم سواد،منطبق با نیاز های شغلی به سواد آموزان آموزش می دهیم گفت:نحوه ی مبارزه با علف های هرز،چگونگی حفظ و نگهداری جنگل ها به سواد آموزان آموزش داده  می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه