اعضای تیم داماش به‌طور دسته جمعی استعفاء دادند

اعضای تیم فوتبال داماش گیلان شامل کادر فنی، بازیکنان، کادر اجرایی و پشتیبانی با صدور یک بیانیه در اعتراض به مشکلات مالی و ابهام در وضعیتشان به‌طور دسته جمعی از این تیم کناره‌گیری کردند.

اعضای تیم داماش به‌طور دسته جمعی استعفاء دادند

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، اعضای تیم فوتبال داماش گیلان شامل کادرفنی، بازیکنان، کادر اجرایی و پشتیبانی با صدور یک بیانیه با اشاره به مشکلات و کمبودها در اداره تیم فوتبال داماش اظهار داشتند: تا روشن شدن وضعیت مالی و رفع مشکلات در تمرینات و مسابقات شرکت نخواهیم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در تمامی زمینه‌ها با نقصان‌های شدیدی مواجه هستیم که علاوه بر پائین آمدن کیفیت کار در روحیه افراد تاثیر منفی داشته و همه را از انجام امور ناتوان داشته است.

از سویی دیگر وعده‌ها همچنان محقق نشده و تاکنون هیچ پرداختی انجام نگرفته و هربار به بهانه ای، تاریخی جدید برای پرداخت‌ها اعلام و باز همه چیز به فراموشی سپرده می‌شود و کسی نیز پاسخگوی این خلف وعده‌ها نیست و مسئولیتی را بر گردن نمی‌گیرد و نوع رفتارها نیز نشان دهنده این است که احدی برای حل مشکلات این تیم پا پیش نگذاشته و اقدامی صورت نمی‌دهد.

لذا ما اعضای تیم فوتبال داماش شهرباران شامل کادرفنی، بازیکنان، کادراجرایی و پشتیبانی اعلام می‌داریم که دیگر توان تحمل این مشکلات و بلاتکلیفی‌ها را نداریم و شرایط را برای پیشرفت و موفقیت مهیا ندیده و چون هیچ‌گونه تلاشی را نیز برای رفع مشکلات خودمان نمی‌بینیم اعلام می‌داریم که به حرمت هواداران عزیز و خوبمان در روز سه شنبه در مقابل ایران جوان بوشهر خواهیم ایستاد و تمام توان خود را برای موفقیت در این مسابقه با توجه به همه مشکلات به کار خواهیم بست و پس از آن تا روشن شدن وضعیت مالی و رفع مشکلات در تمرینات و مسابقات شرکت نخواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه