سردار محمدرضا میرحیدری:فرهنگ سازی پیش نیاز ارتقاء امنیت اجتماعی است

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: فرهنگ سازی پیش نیاز ارتقاء امنیت اجتماعی است.

سردار محمدرضا میرحیدری:فرهنگ سازی پیش نیاز ارتقاء امنیت اجتماعی است

به گزارش ۸دی، مدیر کل صدا و سیما به همراه قائم مقام و معاونان صدا و سیمای استان گیلان در ستاد انتظامی پلیس گیلان حضور یافته و در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی و معاون اجتماعی پلیس گیلان راههای ارتقاء تعامل و همکاری را بررسی کردند.

1

سردار”محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان گیلان در این نشست با بیان اینکه صدا و سیما و پلیس در پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ماموریت های مشترکی در خدمت به مردم دارند، گفت: پلیس و صدا و سیما موظفند برای ایجاد انگیزه و حفظ نظام و مصالح مردم تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه کار پلیس و صدا و سیما با بقیه سازمان ها تفاوت دارد، افزود: نقش صدا و سیما در پیشگیری از تبلیغات سوء دشمنان با توسل به ابزارها نوین و فرهنگ سازی امروز خطیر تر از گذشته است.

سردار میرحیدری با اعلام اینکه فرهنگ سازی پیش نیاز ارتقاء امنیت اجتماعی است، بیان داشت: فرهنگ سازی و آشنا کردن مردم با عواقب برخی از ناهنجاری ها توسط صدا و سیما موجب شده تا پلیس ماموریت های گسترده خود را موفق تر انجام دهد.

وی از تعامل و همکاری و مشارکت صدا و سیما با پلیس در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تقدیر و تشکر کرده، اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب صدا و سیما در سالهای اخیر به خصوص در ارتقاء فرهنگ رانندگی مردم تاثیر بسزایی داشته که این امر موجب کاهش چشمگیر تصادفات وکشته های جاده ای شده است.

رئیس پلیس گیلان در پایان خواستار تعامل بیشتر صدا و سیما با پلیس شده و ابراز امیدواری نمود که با تعامل و همکاری بیش از پیش صدا و سیما، پلیس در اجرای ماموریت خطیر خدمت به مردم موفق تر عمل نماید.

دکتر” علی طلوعی” مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان نیز در این نشست از همکاری خوب پلیس با صداو سیما تشکر کرده و گفت: فرهنگ سازی در همه زمینه ها ماموریت و اولویت صداو سیما است.

مدیر کل صداو سیما با اشاره به اینکه فرهنگ سازی، امنیت مردم را ارتقاء خواهد داد، افزود: صدا و سیما عملکرد خود را در زمینه های فرهنگی و آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سالهای اخیر افزایش داده است.

دکتر طلوعی، صداو سیما را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری((مدظله العالی) چشم و گوش نظام اعلام نموده و بیان داشت: صداو سیما درصدد نهادینه کردن فرهنگ خود پلیسی درجامعه است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از مهمترین نهاد هایی است که مردم مداریرا در راس امور خود قرار داده است، اظهار داشت: رویکرد اجتماعی پلیس در سالهای اخیر در جلب مشارکت های مردمی و اقتدار پلیس تاثیر بسزایی داشت.

مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان در پایان آمادگی صداو سیما برای همکاری با پلیس به منظور برگزاری نشست های تعاملی در راستای فرهنگ سازی و ارتقاء خدمت به مردم و همچنین انتشار به موقع اخبار پلیس را اعلام نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه