یادواره سردار شهید حاج ابراهیم رضوانی در لشت نشاء برگزار شد+ گزارش تصویری

بیست و هشتمین یادواره سردار شهید حاج ابراهیم رضوانی در مسجد جامع لشت نشاء برگزار شد.

یادواره سردار شهید حاج ابراهیم رضوانی در لشت نشاء برگزار شد+ گزارش تصویری

به گزارش ۸دی به نقل از خوبان، بیست و هشتمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج ابراهیم رضوانی در لشت نشاء برگزار شد.

این مراسم معنوی که با استقبال باشکوه مردم و مسئولین همراه بود عصر دیروز(پنج شنبه) در مسجد جامع لشت نشاء برگزار شد.

پیش از این قرار سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم سخنرانی نماید اما به دلیل ماموریت کاری در تهران سخنرانی این مجلس به حجت الاسلام ایزدپناه واگذار شد.

در ابتدای این مراسم از کتاب “صفای آب و باران” که در خصوص زندگی نامه شهید ابراهیم رضوانی بود رونمایی شد.

در ادامه نوای دلنشین حاج غلام رضا کویتی پور از یادگاران جبهه و جنگ زینت بخش این محفل نورانی بود.

بخش پایانی این مراسم سخنرانی حجت الاسلام ایزدپناه بود.

حجت الاسلام ایزدپناه در ابتدا با بیان این که جلسات شهدا را باید بسیار گرامی داشت گفت: جلسات شهدا را نباید همچون دیگر جلسات پنداشت.

وی با بیان حدیثی از نبی مکرم اسلام در خصوص حاکمین عرب در آخرالزمان گفت: وای به حال حکام عرب از شری که قدم به قدم به آنان نزدیک می شود. پیامبر اسلام در توضیح این شر فرمودند: تمام این شر از جانب غرب است.

وی با بیان این که دوران دفاع مقدس ۱۰ سال به طول انجامیده نه ۸ سال افزود: غائله های کردستان و پاوه در سال های ابتدایی انقلاب را نیز باید جز سال های دفاع مقدس به حساب آورد.

حجت الاسلام ایزدپناه افزود: ما از ۱۸ ملیت مختلف در جنگ اسیر داشتیم. تمام شرق و غرب عالم آمدند تا نظام شیعه را از بین ببرند. اما این اسلام شیعه است که در برابر استکبار مقاومت می کند.

حجت الاسلام ایزدپناه با اشاره به این که داعش نماینده اسلام نیست اظهار داشت: داعش در میان اهل سنت نیز جایگاهی ندارد.

وی ادامه داد: غرب برای تشکیل داعش به تعبیر مقام معظم رهبری جوانان افسرده خود را از مراکز آموزشی و آمیزشی خود جمع آوری کرد تا به آنان درس وهابیت داد.

گفتنی است؛ سردار حزنی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، سید عیسی مهدوی فرماندار رشت و تامینی نماینده مردم رشت در مجلس از جمله میهمانان ویژه این مراسم بودند.

یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 1 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 2 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 3 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 4 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 5 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 6 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 7 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 8 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 9 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 10 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 11 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 12 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 13 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 14 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 15 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 16 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 17 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 18 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 19 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 20 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 21 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 22 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 23 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 24 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 25 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 26 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 27 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 28 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 29 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 30 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 31÷ یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 32 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 33 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 34 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 35 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 36 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 37 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 38 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 39 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 40 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 41 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 42 یادواره شهید رضوانی در لشت نشاء 43

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه