حجت الاسلام شجونی: مرحوم «آیت الله خزعلی» هنگام انحراف فرزندش او را در آغوش نگرفت و دعای سفر در گوشش نخواند

آیت الله خزعلی عالمی برجسته، روحانی وارسته، مجاهدی نصوح و مجتهدی معتقد به ولایت فقیه بود، و وقتی که پیکر مطهر فرزند شهیدش را دید دستها را به آسمان برد و گفت: خدایا این قربانی را از ما قبول کن.

حجت الاسلام شجونی: مرحوم «آیت الله خزعلی» هنگام انحراف فرزندش او را در آغوش نگرفت و دعای سفر در گوشش نخواند

به گزارش ۸دی به نقل از صبح توس: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مرحوم آیت الله ابوالقاسم خزعلی وقتی که دید فرزنش از مسیر انقلاب و نظام منحرف شده او را از خود دور کرد و هیچگاه در آغوش نگرفت و دعای سفر در گوشش زمزمه نکرد.

 حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی با اشاره به زهد و تقوای آیت الله خزعلی در گفتگو با صبح توس، اذعان کرد: ایشان حافظ قرآن و نهج البلاغه بود که در تمامی عرصه های انقلاب، بعنوان بازوی امام و رهبری نقش بسزایی را ایفا کرد.

 

وی گفت: آیت الله خزعلی عالمی برجسته، روحانی وارسته، مجاهدی نصوح و مجتهدی معتقد به ولایت فقیه بود، و وقتی که پیکر مطهر فرزند شهیدش را دید دستها را به آسمان برد و گفت: خدایا این قربانی را از ما قبول کن.

شجونی تصریح کرد: آن بزرگوار هنگامی که متوجه شد فرزنش از مسیر انقلاب و نظام منحرف شده او را از خود دور کرد و هیچگاه در آغوش نگرفت و دعای سفر در گوشش زمزمه نکرد.

وی بیان داشت: مرحوم آیت الله خزعلی دنیا طلب و دنیا زده نبود و بلکه الگوئی بی بدیل برای همه کسانی بود که در نظام اسلامی آقازاده هایشان جاسوس، منحرف و رشوه خور شدند و نظام را زیر سئوال برده و باعث غم و اندوه رهبری انقلاب شدند.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به دیگر امتیاز بارز آیت الله خزعلی اشاره کرد و افزود: آن مرحوم واعظی صریح و مبلغی توانمند بود که در سن و سال بالا هم هرگز منبر را ترک نکرد و در روشنگری جامعه اسلامی نقش موثری ایفا کرد.

 

وی گفت: گریه طولانی و عمیق آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در هنگام نماز میت گواه بر عظمت و مقام آیت الله خزعلی بود که سعادتمندانه زندگی کرد و پاک از دنیا رفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه