احداث مجتمع تفریحی بازنشستگان کشوری در لاهیجان

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری گیلان از احداث مجتمع تفریحی گردشگری بازنشستگان کشوری در لاهیجان خبر داد و افزود: این مجتمع در تالاب سوستان شهر لاهیجان احداث خواهد شد.

احداث مجتمع تفریحی بازنشستگان کشوری در لاهیجان

به گزارش ۸دی به نقل از شبستان، محسن طاهری، مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان امروز(۲۴ شهریور) در مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مجتمع خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله) رشت با اشاره به بیمه تکمیلی بازنشستگان اظهار کرد: از ابتدای شهریور بیمه تکمیلی بازنشستگان منعقد شده است .

وی با اشاره به بیمه اکمل برای بازنشستگان تصریح کرد: نوعی بیمه اکمل در ارادات گیلان به صورت پایلوت در برخی از دستگاه‌‎ها اجرا شده است که امسال هم اجرایی می‌شود و فراتر از بیمه تکمیلی است.

طاهری با اشاره به برپای تورهای گردشگری برای بازنشستگان اذعان کرد: هر بازنشسته با یک همراه می‌تواند ۵۰۰ هزار تومان طی دو مرحله برای این تورهای سیاحتی و زیارتی استفاده کند.

وی از ثبت نام تور زیارتی کربلا برای بازنشستگان کشوری استان خبر داد و گفت: این سفر از طریق هوایی به مدت سه روز و چهار شب برگزار می‌شود.

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان در ادامه به بند واو تبصره ۱۵ اشاره کرد و اذعان داشت: طبق تبصره ۱۵ هزینه نقل و انتقال سوابق بیمه‌ایی برای شاغلین سراسر استان سال گذشته انجام شد که اگر امسال این تبصره از سوی مجلس و دولت تصویب شود نیز اجرایی می‌شود.

وی از احداث مجتمع تفریحی گردشگری بازنشستگان کشوری در گیلان خبر داد و افزود: این مجتمع تفریحی گردشگری با موافقت منابع طبیعی و استانداری در تالاب سوستان شهر لاهیجان احداث خواهد شد.

طاهری افزود: احداث این مجتمع ضمن آشنایی گردشگران با استان و آداب و رسوم آن موجب اشتغالزایی و درآمدزایی می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری اذعان کرد: پیگیر اجرای این طرح هستیم که به صورت آزمایشی طی دوره پنج ساله اجرا شود و پیشنهاداتی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شده که باید در دولت و مجلس تصویب شود.

در ادامه فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر تجارب بازنشستگان در انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری اذعان کرد: اینها تجاربی مفید و سازنده است که باید برای اصلاح امور به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه انسان وقتی کار می‌کند دارای مدیریت است افزود: دوران بازنشستگی دوران فارغ از مسئولیت است اما عرق به کار همچنان وجود دارد.

فاضلی تاکید کرد: بزودی تصمیماتی برای تشکیل کانون بازنشستگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اتخاذ می‌شود.

در ادامه این مراسم از بازنشستگان ادراه کل فرهگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه