پیام ما از سر سفره عقد خود به آمریکا اینست که ما نسل جوان ادامه دهندگان راه این شهداییم و مانند آنها تا آخر ایستاده ایم + گزارش تصویری

عروس و داماد در اولین ساعت از زندگی مشترک: پیام ما از سر سفره عقد خود به آمریکا این است که ما نسل جوان ادامه دهندگان راه این شهداییم و مانند شهدا برای مبارزه با آمریکا ما نیز تا آخر ایستاده ایم.

پیام ما از سر سفره عقد خود به آمریکا اینست که ما نسل جوان ادامه دهندگان راه این شهداییم و مانند آنها تا آخر ایستاده ایم + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز عصر روز گذشته یک زوج بسیجی طلبه و دانشجو بسیجی اهل آستانه مراسم عقد خود را بر سر مزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار کردند.

عباس عبدی طلبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز هدف از انتخاب مزار شهدا برای برگزاری مراسم عقد خود را بهره مندی از توجهات شهدا در طول زندگی، ترویج فرهنگ ازدواج های کم تکلف و ساده عنوان نمود.

وی حضرت امیرالمومنین را الگوی زندگی ساده دانست و افزود: ما دلمان می خواست به مردم بگوییم می توان با مراسمات ساده زندگی مشترک را با معنویت آغاز نمود. و ما با این کار زوج های جوان را به ازدواج های آسان و معنوی ترغیب نماییم.

طلبه داماد همراهی خانواده خود و عروس را در برگزاری این جشن در مزار شهدای آستانه را مورد تمجید قرار داد و در ادامه همسر وی درباره انگیزه خود توضیح داد: یکی از اهداف بنده آیه ۱۵۴ سوره بقره بود که خداوند می فرماید: “کسانى را که در راه خدا کشته مى‏ شوند مرده نخوانید بلکه آنان زنده‏ اند ولى شما نمى‏ دانید” و شهدا نزد خدا رزق و روزی می خورند، ما دوست داشتم با جشنی که اینجا برگزار می کنیم از رزق شهدا بهره ببرم و بنده بسیار خوشحالم که به آرزوی خود رسیدم. و در این جشن میزبان ما نیستیم بلکه شهدای این مزار میزبان هستند.

عبدی و همسرش در پایان به روز جهانی مبارزه با استکبار اشاره نموده و گفتند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، و پیام ما از سر سفره عقد خود به آمریکا این است که ما نسل جوان ادامه دهندگان راه این شهدا هستیم و همانطور که این شهدا در ۳۰ سال پیش برای مبارزه با آمریکا جنگیده اند ما نیز تا آخر ایستاده ایم. ان شا،الله

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه