مهر امسال در انتظار همدلی مردم هستیم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از آماده سازی ۱۸۰پایگاه ثابت و ۱۶پایگاه سیار در سطح استان برای برگزاری جشن عاطفه ها که امسال با شعار مهر در انتظار همدلی است، خبر داد.

مهر امسال در انتظار همدلی مردم هستیم

به گزارش ۸دی ، علیرضامحمدی درگفتگو باخبرنگارپرنیان گیل،گفت: امسال برنامه جشن عاطفه‌ها باشعار مهر در انتظار همدلی از طرف کمیته امداد دردومرحله برگزارمی شود.در روز ۲۶ و ۲۷ شهریورماه و مرحله دوم  زنگ عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۸ مهر ۹۴ در کلیه مدارس گیلان نواخته می‌شود.

وی به آمادگی کمیته امداد امام خمینی(ره) در جشن عاطفه‌هادر ۱۸۰ پایگاه ثابت و ۱۶ پایگاه سیار در استان جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی هم استانی‌ها اشاره کردوگفت: همچنین کمک هایی که در مدارس جمع آوری می شود توسط مدیران همان مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان تصریح کرد: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در مدارس، مساجد، مراکز کمیته امداد و بسیج شهرستان‌ها دایر می‌شود که در این پایگاه‌ها  افراد به‌صورت رسمی، غیررسمی و افتخاری مشغول فعالیت هستند.

وی بابیان اینکه۵ هزار یتیم در استان گیلان وجود دارد که ۲۴ هزار حامی به آنها کمک می کنند که البته ۶۰ درصد آنها از خارج استان می باشد گفت: در زمینه طرح طرح محسنین نیز نزدیک به ۱۴ هزار نفر کودکان بد سرپرست داریم که از این تعداد ۳ هزار ۳۰۰ نفر دارای حامی می باشند و نزدیک ۱۰ هزار نفر بدون حامی هستند که امیدواریم برای آنها نیز حامی جذب شود.
علیرضا محمدی شعار جشن عاطفه های امسال را «مهر در انتظار همدلی» بیان کرد و ابراز امیدواری کردجشن عاطفه ها پربار تر و باشکوه تر از سال گذشته صورت گیرد.
محمدی گفت: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها در کوتاه‌ترین زمان در اختیار دانش‌آموزان نیازمند مدارس استان قرار می‌گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان در پایان شماره حساب ۴۷۹۰۴۷۹۰۸۳ را برای جمع آوری کمک های مردمی معرفی کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه