سپاه گیلان برای ۴۸۰۰ ‌نفر اشتغال ایجاد کرد /‌ ظرفیت بالای سپاه و بسیج برای تحقق طرح اقتصاد مقاومتی‌

در یک سال گذشته توسط بخش اقتصادی سپاه گیلان برای ۴ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده‌است.

سپاه گیلان برای ۴۸۰۰ ‌نفر اشتغال ایجاد کرد /‌ ظرفیت بالای سپاه و بسیج برای تحقق طرح اقتصاد مقاومتی‌

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی در جلسه‌ای با حضور معاونان هماهنگی امور عمرانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، وظیفه مجموعه مدیریتی استان را پیگیری برای تحقق مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جلسه مهم‌ترین مسایل برای تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار شد، افزود: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی، جلسات استان با دستور ویژه رئیس جمهور و ابلاغ دولت برای تشریح سیاست‌ها برگزار شده‌است.

استاندار گیلان گردشگری را یکی از حوزه‌های مهم استفاده از ظرفیت دریا دانست و گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از فرصت دریا در بحث اقتصادی بهره لازم برده نشده‌است، استفاده از این مواهب الهی امری مهم است.

وی یکی از مصوبات هیئت دولت را پرورش ماهی در قفس ذکر کرد و یادآور شد: گیلان همواره در شیلات حرف برای گفتن دارد اما در پرورش ماهی جزو برترین‌هاست.

نجفی با اشاره به استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته توسط بخش اقتصادی سپاه گیلان برای ۴ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده‌است.

وی نقش بخش‌خصوصی و سرمایه‌گذاری در زمینه اجرای طرح پرورش ماهی در قفس را مهم دانست و یادآور شد: سهمیه‌ استان با توجه به اختصاص اعتبارات خوب در زمینه پرورش ماهی در قفس، در این زمینه باید رشد قابل توجه داشته‌باشیم.

استاندار گیلان حفظ قوانین رعایت و مسائل زیست‌محیطی را موجب برطرف شدن تنگناها دانست و متذکر شد: ایجاد اشتغال از جمله اهداف مهم است./فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه