ماجرای نامه یک روز قبل از استعفای مدیر شبکه ۴ به معاون سیما

غلامی در حالی از مدیریت شبکه ۴ استعفا می دهد که تنها یک روز قبل از استعفایش، نامه ای از سوی مدیر سیما برای توقف یک برنامه دریافت می کند.

ماجرای نامه یک روز قبل از استعفای مدیر شبکه ۴ به معاون سیما

به گزارش ۸دی، حدود دو ماه پیش، با صدور حکمی از سوی علی اصغر پورمحمدی، معاون سیما، مدیریت شبکه چهار سیما به غلامرضا غلامی سپرده شد.

 

روز گذشته نامه ای منتسب به مدیر شبکه ۴ در رسانه ها منتشر شد که نشان می داد مدیر این شبکه در کمتر از دو ماه به خاطر کارشکنی های صورت گرفته در برنامه های خود، متن استعفای خود را تهیه و به مدیر سیما داده است.

 

غلامی در نامه‌ استعفای خود آورده است: “احتراماً، نظر به اینکه جنابعالی در برنامه‌ریزی اینجانب برای اداره مطلوب شبکه متناسب با قواعد و ضوابط سازمانی و اصول حرفه‌ای اختلال ایجاد می‌کنید (پیوست) و این رویه خلاف قراری است که روز اول در محضر ریاست محترم سازمان با همدیگر گذاشتیم و به‌منظور جلوگیری از بروز اختلافات بچه‌گانه در سطح سازمان، بدین وسیله بنده از مدیریت شبکه ۴ سیما استعفا می‌دهم و برای جنابعالی آرزوی توفیق می‌کنم، بدیهی است تا تعیین مدیر جدید باصلابت و در چارچوب ضوابط به اداره شبکه ادامه خواهم داد”.

این نامه تا پیش از این به‌صورت رسمی تأیید نشده بود اما امروز در تماس با دفتر رضا پورحسین قائم‌مقام معاونت سیمای سازمان صدا و سیما، یکی از مسئولان این دفتر این استعفا را تأیید و آن را پذیرفته شده، اعلام کرد.

با پیگیری های صورت گرفته توسط خبرنگار دانا،‌مشخص شد که این استعفا مربوط به ماجرای نامه یک روز قبل پور محمدی به غلامی است که طی آن از غلامی خواسته شده است تا تولید موضوع سینما در برنامه ۷ متوقف شود.

در همین راستا غلامی نیز در جواب این نامه آورده است که از آنجایی که این برنامه قبلا با هماهنگی شخص پورمحمدی تهیه و حتی دکور آن نیز تهیه شده است، این اقدام عملیاتی نبوده است.

وی همچنین اعلام کرده که شبکه ۴ شبکه فرهنگ و هنر است و تولید برنامه در حوزه سینما جزء‌وظایف این بخش است.

به نظر می رسد این موضوع منجر به نامه استعفای غلامی شده که وی بعد از گذشت ۲ ماه از مدیریت شبکه ۴ استعفا دهد./دانا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه