صدها میلیارد تومان توسط یکی از افراد سودجو در مسیر رودخانه سفیدرود غارت شده است

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: صدها میلیارد تومان بیت‌المال توسط یکی از افراد سودجو و با نفوذ در مسیر رودخانه سفیدرود غارت شده و جنگل‌ها را از بین برده‌اند.

صدها میلیارد تومان توسط یکی از افراد سودجو در مسیر رودخانه سفیدرود غارت شده است

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بازرسی بازرسان دستگاه‌های نظارتی از گردنه حیران، اظهار کرد: اخیراً گردنه حیران مورد توجه دستگاه‌های نظارتی قرار گرفت که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه عواملی که موجب تخریب طبیعت زیبای گردنه حیران شده ریشه در بسیاری از دستگاه‌های اداری دارد، تصریح کرد: با بررسی دقیق دست این افراد قدرتمند مشخص می‌شود و شادی به مردم باز می‌گردد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به تخریب مسیر رودخانه سفیدرود اشاره کرد و گفت: به قوه قضائیه یادآور می‌شوم تخلف در مسیر رودخانه سفیدرود شدیدتر از گردنه حیران است.

وی ادامه داد: صدها میلیارد تومان بیت‌المال توسط یکی از افراد سودجو و با نفوذ در مسیر رودخانه سفیدرود غارت شده و جنگل‌ها را از بین برده‌اند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه امام جمعه کوچصفهان سال‌هاست نسبت به اقدام مذکور اعتراض می‌کند اما گوش شنوایی نیست، خاطرنشان کرد: برداشت غیرمجاز شن و ماسه در مسیر رودخانه سفیدرود این رودخانه را تخریب کرده و کسی یارای جلوگیری از آن را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: فرد سودجو با استفاده از نفوذ خود در دستگاه‌های اجرایی تاکنون جلوی اطلاع‌رسانی صدا و سیما را گرفته و مانع از ادامه پیگیری دستگاه قضایی شده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نیما
من یه اصلاح طلبم ولی انصافا آقای کوچکی نژاد در این چندسال همواره نماینده ی کم حاشیه ای بوده، ببینید [...] چه مرضی ریخته که صدای این بابارو هم درآورده
در حاشیه