درس و بحث در قم است/ در جریان حیران همه حیران شدند

امام جمعه سیاهکل در پاسخ به سخنان ندیمی که گفته بود امام جمعه باید درس بدهد و ارشاد کند، گفت: درس و بحث در قم است و اینجا در خدمت شما و مردم هستیم.

درس و بحث در قم است/ در جریان حیران همه حیران شدند

به گزارش ۸دی به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و السملیمن محمدرضا شکسته دل در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل در پاسخ به سخنان ندیمی که گفته بود امام جمعه باید درس بدهد و ارشاد کند، اظهار داشت: درس و بحث در قم است و اینجا در خدمت شما و مردم هستیم.

وی در رابطه با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ندیمی بسیار سخت کوش است و من این سخن را تنها در لفظ نمی گویم.

امام جمعه سیاهکل در رابطه با سخن ندیمی در این جلسه که گفته بود “نمی توان تمامی تلفن ها را جواب داد اما پیامکها را رسیدگی می کنم”، گفت: ما شوخی می کنیم. نمی شود تمامی تلفنها را جواب داد. ممکن است در یک زمان آن مسئول در جلسه حضور داشته باشد. پیامک های تبلیغاتی نیز معضلی شده است.

حجت الاسلام و السملیمن شکسته دل با بیان اینکه مقام معظم رهبری به دولت فرمودند تا به بنگاه های اقتصادی کمک کنید، تصریح کرد: بریدن درخت غلط است و باید جایگزین بشود.

وی گفت: بعضی ها فعالیت هایی انجام داده اند و پس از آن یکدفعه جریان حیران پیش آمد و همه حیران زده شدند. از فرماندار و اعضای شورای تأمین که با تدبیر تصمیم گیری کرده اند تشکر می کنم.

امام جمعه سیاهکل افزود: باید اینها را در بحث سرمایه گذار ورود بدهیم و به آن کمک کنیم. باید جلوی تخریب ها و قانون گریزیها را گرفت اما می بایست به افرادی که اشتغلازایی می کنند کمک کرد.

حجت الاسلام و السملیمن شکسته دل خاطرنشان کرد: تعامل خوبی بین مسئولین درسیاهکل وجود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه