انتخابات درونی شوراها بدون مداخلات انجام شد/ امام جمعه باید درس بدهد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: از برگزاری جلسات توسعه و شهرستان دفاع می کنم و بسیار ضروری است؛ هرچند برخی ها کارشناس نیستند.

انتخابات درونی شوراها بدون مداخلات انجام شد/ امام جمعه باید درس بدهد

به گزارش ۸دی به نقل از درسیاهکل ،ابوذر ندیمی در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل اظهار داشت: از برگزاری جلسات توسعه و شهرستان دفاع می کنم و بسیار ضروری است؛ هرچند برخی ها کارشناس نیستند.

وی افزود: من نیز در استان تلاش می کنم و این موجب سرمایه گذاری می شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: قبل از انقلاب فقط ژاندارمری بود، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی انتظامی و به ویژه کمیته و سپاه پاسداران تشکیل شد و این موجب شد تا مردم خود در امنیت و افزایش قدرت نظامی کشور سهیم باشند که این امر بسیار نیز ضروری می باشد و و وجود آن موجب قطع طمع های دشمن می شود.

ندیمی با بیان اینکه پذیرش توافق از سوی کشورهای غربی به دلیل همین قدرت نظامی کشور می باشد، افزود: من در طول یازده سال همواره با بسیج و سپاه بوده ام و همواره به آن کمک کرده ام و به افزایش بنیه دفاعی کشور اعتقاد داردم.

وی تصریح کرد: در ماده ۱۸۰ سعی بر این شد تا رویکردهای اساسی شهرستان را در نظر بگیریم.

این نماینده مجلس نهم با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه شوراهای اسلامی، با بیان اینکه موضوع برنامه از انتخابات آینده مهمتر است، گفت: انتخابات درونی شوراها انجام شد و افراد بدون مداخلات از بین خودشان انتخاب کردند و همه چیز روند عادی داشت.

ندیمی با بیان اینکه حاکم با خبرنگار فرق می کند، گفت: ممکن است یک خبرنگار چندتا خبر کار کند و تیتر بزند تا جذب مخاطب کند، اما حاکم باید پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: من هم می توانم برای زندگی خصوصی خودم با آرامش کار کنم؛ اما من به شهدا مدیون هستم. نمایندگی نه اول و نه آخر دنیای ما است. نمایندگی مسئولیت سنگینی است و اگر نمایندگی نباشد ممکن است راحت تر بمیری.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  با بیان اینکه ممکن است نتوانم به تمامی تماس های تلفنی پاسخ بدهم، ابراز کرد: تمامی پیامک هایی که به من زده می شود حتما به مسئولین مربوطه ارجاع می دهم.

ندیمی تصریح کرد: از دوره اول مجلس تاکنون در حال تحلیل رفتن هستم. آدم هایی می آیند که حتی رأی نمی دهند. شرایط مملکتی را باید تحلیل کرد.

وی با اشاره به انتخاب مدیران نمونه گفت: می بایست در شاخصه های مدیریتی تجدید نظر بشود. می گویند امسال برای من و سال دیگه برای تو، اگر به جای رجوع به اداره به نماینده مجلس و یا فرماندار مراجعه کنند، یعنی آن اداره ضعیف است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل بیان کرد: امام جمعه باید درس بدهد و ارشاد کند، اما به دلیل مراجعات به وی، امام جمعه نیز سعی در رفع مشکلات آنها دارد.

ندیمی با بیان اینکه بدهی ها و معوقات مربوط به دولت کنونی نیست، تصریح کرد: بسیاری از معوقات مربوط به تعداد کمی است. آیا این بانک اسلامی است؟

وی گفت: به ما پیشنهاد بدهید که فلان کار را در سطح ملی انجام بدهیم.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه سونامی مجردها در حال ورود است و باید آن را پیشگیری کرد، گفت: یکی از دلایل اصلی ازدواج نکردن جوانها ضعف در معنویت است و مادی نیست.

ندیمی ضمن تبریک هفته تعاون خاطرنشان کرد: تعاون مورد غفلت مدیران است که امیدوارم در این دولت حمایت بیشتری بشود.

وی با بیان اینکه آموزش عالی ما مدرک می دهد اما مهارت نمی دهد، گفت: یک میلیون آدم بیکار وارد جامعه می شود که ۶۰ درصد آن فارق التحصیل می باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه انسانها دنیایی از تجربه هستند، افزود: ۳۰ هزار دکتر بیکار در کشور داریم، اینها ظرفیت و توانایی ما هستند که می بایست از آنها استفاده کرد. اما برخی از مسئولین اینها را تهدید می بینند.

ندیمی خاطرنشان کرد: مهمانان می آیند و زباله می ریزند و حق میزبانی را به این صورت ادا می کنند. باید این موضوع نیز مدیریت بشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مجتبی
اقای [...] در جایگاهی هستی که بخوای تعین تکلیف برای امام جمعه بکنی؟ امام ره چه بود؟ مگر روحانی نبود؟ مگر مرجع نبود مگر فیلسوف نبود؟مگر سیاسی نبود؟مگر انقلاب رو امام شکل نداد؟ تمام کنید ابروی استان مارئو شماها بردید شما هم که تمام نظرات رو تغیر بدین بزارید
در حاشیه