۱۵ درصد از روستائیان “املش” صاحب سند مالکیت شده‌اند

رئیس بنیاد مسکن شهرستان املش گفت: پانزده درصد تعهد صدور سند مالکیت روستایی شهرستان املش از آغاز امسال تاکنون تحقق یافته است.

۱۵ درصد از روستائیان “املش” صاحب سند مالکیت شده‌اند

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، امیرکبیرحبیبی اظهار داشت: شهرستان املش دارای ۱۴۳ روستای دارای کد آبادی است که ۱۲۲ روستای آن دارای سکنه و ۲۱ روستا هم فاقد سکنه است و جمعیت روستایی این شهرستان بر عکس سایر شهرستان‌ها ۶۰ درصد جمعیت آن را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: از مجموع ۱۲۲ روستای دارای سکنه شهرستان املش، ۹۷ روستا دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوارند که براساس برنامه پنجم توسعه تهیه طرح هادی برای تمام این روستاها پیش بینی وطرح هادی روستایی تهیه شده وطرح هادی ۱۵ روستا هم امسال بازنگری می‌شود.

حبیبی درباره روند صدور سند مالکیت روستایی در این شهرستان گفت: از مجموع هزارجلدسند مالکیت روستایی که تعهد امسال است تاکنون ۱۵۰ جلد آن صادر و توزیع شده و این درحالی است که ۲۵۰۰ فقره پرونده ثبتی روستایی ازسه چهارسال قبل جهت اقدام آماده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان املش گفت: از آغازصدور سند مالکیت روستایی تاکنون برای ۴۶ روستای شهرستان املش تهیه نقشه تفکیکی از بافت مسکونی روستا با محوریت طرح هادی انجام شده و ۵۲۵۳ جلد سند مالکیت مربوط به ۳۷روستای این شهرستان صادر و توزیع شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه