تقسیم جامعه به اصلاح‌طلب و اصولگرا اشتباه است/ مجلس هوشیارانه برجام را بررسی کند

حجت الاسلام پناهیان تقسیم جامعه به اصلاح‌طلب و اصولگرا را اشتباه دانست و متذکر شد: رسانه‌های غرب می‌خواهند مقام معظم رهبری را جناحی معرفی کنند.

تقسیم جامعه به اصلاح‌طلب و اصولگرا اشتباه است/ مجلس هوشیارانه برجام را بررسی کند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان شب گذشته جمعه  در “نشست بصیرتی استکبارستیزی” در مسجد فاطمه زهرا (س) رشت  با اشاره به این آیه که اگر کشور های اسلامی برای اداره کردن جامعه خویش از قوانین کشور های غربی استفاده کند مصداق طغیان است اذعان کرد:پیامبر اسلام  (ص) دارای بردباری و صبر بودند.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به جریان‌شناسی استکبارستیزی در قرآن، اظهار کرد: پیامبر (ص) دارای حلم و صبر بودند اما فرمودند سوره هود مرا پیر کرد.

وی در مورد  اینکه مقابله با طغیان یکی از وظایف انبیای الهی است،گفت: اگر جامعه اسلامی بخواهد از قوانین غربی در جامعه خویش استفاده کند جامعه خود را طغیانی می کند.

 

IMG_2731

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب درگیری مردم اسلام‌گرا و افرادی که غرب‌ گرا هستند وجود دارد، تصریح کرد: ملت ایران بارها اعلام کرده است که  نمی‌خواهد تفکر غربی در کشور اجرا شود.

پناهیان در ادامه تاکید کرد: باید دقت لازم را  داشته باشیم  که از قوانین و فرهنگ های غربی در جامعه اسلامی استفاده نشود.

وی در مورد  یکی از دلایل اتفاق جنگ تحمیلی گفت: اگر جریان های غرب‌گرا مانند امثال بنی صدر در کشور  وجود نداشتد صدام توان حمله به ایران را پیدا نمی‌کرد.

حجت السلام پناهیان غرب‌گرا های افراطی را کسانی خواند که یقین دارند تفکر و بینش اسلامی باید در مقابل تفکر غربی کنار برود.

پناهیان با اشاره به اینکه افراد غرب‌گرای افراطی، دارای شخصیت نامتعادل هستند افزود: غرب‌گرا های افراطی حتی خانواده خود را پای مذاکره قتل عام می‌کنند.

وی تقسیم جامعه به اصلاح‌طلب و اصولگرا را اشتباه دانست و متذکر شد: رسانه‌های غرب می‌خواهند مقام معظم رهبری را جناحی معرفی کنند.

پناهیان در مورد بررسی برجام در مجلس تاکید کرد: انشاالله مجلس شورای اسلامی هوشیارانه مذاکرات را بررسی کند و اگر به نفع ملت بود بپذیرد و اگر به ضرر مردم باشد. چرا باید مردم را اسیر کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه