نباید نیروهای ارزشی را به تندروی متهم کرد

کمیل کاس پور مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، تاکید کرد: نباید نیروهای ارزشی را به تندروی متهم کرد و تحت‌فشار قرار داد، زیرا همین افراد در زمان‌های حساس به داد کشور می‌رسند.

نباید نیروهای ارزشی را به تندروی متهم کرد

به گزارش ۸دی به نقل از  «دیارباران»،کمیل کاس‌پور در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه بسیح دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج دانشجویی یادگار امام خمینی(ره)است.

وی با بیان اینکه حول سه محور، تقوا، تدبیر مؤمنانه و تفکر بسیج دانشجویی باید برنامه‌ریزی کنیم، گفت: با تغییر اسمی هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود مگر با تعاون و همکاری مستمر.

مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت گفت: دشمنی که علیه اتحاد کشور اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند و در تلاش برای غالب کردن اندیشه باطل خود بر اندیشه حق جامعه مسلمان است باید بداند که در اندیشه واهی به سر می‌برد باید بداند که به یاری خداوند منان و با اتحاد مسلمانان تا ۲۵ سال آینده اثری از اسرائیل نخواهد بود.

کاس‌پور مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام را برای دانشجوهای جدید الورود برشمرد و تصریح کرد: در این راستا طرح محبت رادر اولویت کار قرار داده‌ایم.

مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت خاطرنشان کرد: این طرح در قالب اردوها و برنامه‌های ورزشی  نشست‌های طرح صالحین و اردوهای مذهبی انجام خواهد گرفت.

وی افزود: بودجه مربوط به این برنامه‌ها نیز توسط سازمان بسیج دانشجویی تأمین می‌شود.

کاس‌پور با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، تاکید کرد: نباید نیروهای ارزشی را به تندروی متهم کرد و تحت‌فشار قرار داد، زیرا همین افراد در زمان‌های حساس به داد کشور می‌رسند.

گفتنی است، در این مراسم کمیل کاس‌پور دانشجوی سال دوم رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی رشت به عنوان مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی و از زحمات حسین محبتی در طول دوران یک ساله مسئولیتش تقدیر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی ابراهیمی
سلام بر سید بسیجیان اهل قلم، برادر گلم آقا کمیل آقا تبریک آرزوی موفقیت یا علی- مشتاق دیدار
ناشناس
دلم برای [...] بسیج دانشجویی استان گیلان می سوزه
سید
حاج [...] این شکلی از بچه های ارزشی دفاع میکنی.... ای والله از [...] هزینه کردین به .....رسیدین. حاج [...] گل شما بسیجی واقعی و سرباز ولایت هستی.. همه اینا که شعار داده اند امروز پشت به شما کرده اند. اما خداوند با صابرین است. خدا قوت بسیجی...
-yVN_TX1i_WBX9u3fBgEsAykmzCo7MJxAGKQfh_HrCEkNhqkh13fCiE1dkccjuX-
بزرگواران اصلاً بنده خدا هیچ بحث مالی ر و مطرح نکرد و اصلاً حرفی از اردو و ... تواینجور مسایل نزد ، فقط قسمت اول از صحبت های این بنده خدا بود
در حاشیه