حل و فصل خصومت ها مهم ترین سیاست هیأت رئیسه جدید/ نگارش بودجه ۹۵ شورا کلید می خورد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه از چند روز آینده نگارش بودجه ۹۵ شورای اسلامی شهر رشت را آغاز خواهیم کرد، گفت: حل و فصل خصومت ها و دوستی در شورا مهم ترین سیاست ریاست جدید شورای شهر رشت است.

حل و فصل خصومت ها مهم ترین سیاست هیأت رئیسه جدید/ نگارش بودجه ۹۵ شورا کلید می خورد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دیار باران، محمدعلی رفیعی نودهی پس از انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: من از تمامی همکاران خود در شورای اسلامی شهر رشت بابت برگزاری انتخابات هیأت رئیسه بدون تنش سپاسگذارم.

وی افزود: حال که به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شدم تمام توان خود را به کار می گیرم .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در ادامه این مطلب افزود: با توجه به اینکه انتخابات را در پیش داریم حل و فصل خصومت ها و کینه ها و دوستی در شورا مهم ترین سیاست ریاست جدید شورای اسلامی شهر است .

نگارش بودجه ۹۵ شورای اسلامی شهرکلید می خورد

رفیعی با تاکید براینکه از چند روز آینده نگارش بودجه ۹۵ شورای اسلامی شهر رشت را آغاز خواهیم کرد، تصریح کرد: با آرامش دنبال نوشتن بودجه ای خوب متناسب با مشکلات هستیم تا در آینده بودجه مصوب اجرایی و عملیاتی شود .

اولویت با سیاست های عقیم مانده است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به برنامه های پیش روی شورای شهر رشت، اظهار کرد: کارهایی که در شاخه های عمرانی عقیم مانده را تکمیل و به بهره برداری خواهیم رساند و برای تجدید بیعت دوباره با شهدا به مزار شهدا خواهیم رفت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه